Reply on: Ike #252931:
Dám ti príklad z Trebišova, čo sa tiež tam spomínal, ako dobre to funguje. Trebišov prebudoval všetky "väčšie" križovatky na kruháče. Argument bol, že keď Trebišov nepotrebuje viac ako 2 pruhové cesty (1 pruh pre každý smer), a nepotrebuje ani svetelne riadené križovatky, tak to nepotrebuje ani Bratislava. Že v Bratislave by sa všetky cesty mali prerobiť len na 2 prúdovku a križovatky by mali nahradiť kruháče, lebo v Trebišove to funguje. Prosím, rád sa nechám poučiť tým, čo funguje aj v Dunajskej Strede, aj Viedni a nemáme to v Bratislave. Evidentne o niečo vieš.
Lebo evidentne nechceš chápať, že veľa riešení, čo sa chce aplikovať v Bratislave pre ňu vhodné nie je. Nehovorím že všetky, ale veľa riešení áno.
Public Transport
Smerom na ulicu Antona Moyša by mohol byť nástupište jednoducho na konci pripájacieho pruhu, opačným smerom je to už ťažšie. Zastávku v pripájacom pruhu z Kauflandu si kvôli možným kolíznym situáciám predstaviť veľmi neviem, lepšie by to asi bolo bližšie k ceste 505 ( https://www.google.com/maps/@48.206321,17.0185727,3a,43y,233.94h,85.83t/data=!3m7!1e1!3m5!1swrB05IqHz653tTRHJNrIFw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D4.166596212021631%26panoid%3DwrB05IqHz653tTRHJNrIFw%26yaw%3D233.94232414847318!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUyOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D ). Museli by sa ale odstrániť zvodidlá a vyasfaltovať zelený pás.