Do každého obchodu pôjde vlečka, jedna z nich bude ústiť aj na Špitálsku.
Myslím, že reálne by to bolo riešiteľné pri väčšom objeme tovaru tak, že by takáto forma zásobovania prebiehala v nočných hodinách, zrejme pred začiatkom premávky (osobných) električiek. Pre tých, ktorí sú po víťazstve nad Francúzskom pod vplyvom alkoholu a majú zníženú rozlišovaciu schopnosť dodám, že časť príspevku o nákladných električkách bola na odľahčenie a som presvedčený, že (v tomto desaťročí) nemá význam o tejto téme ďalej debatovať.
V Prahe pred cca 100 rokmi prevádzkovali prívesné vozíky za električky, ktoré vozili chlieb a pečivo. Vozík bolo možné na mieste vykládky ručne odtiahnuť z koľajníc, takže neblokoval dopravu. https://www.trhknih.cz/photo/large/3/w/l3qayw2k3iw3.jpg
Plánovaný termín otvorenia vozovne Krasňany je aktuálne začiatok júla. (Upozorňujeme cestujúcich, že ohlásená doba meškania sa môže zmeniť.)
Práve po otvorení vozovne Krasňany má začať oprava račianskej radiály v úseku Račianske mýto - ŽST Vinohrady, kedy majú električky jazdiť z Komisárok do vozovne Krasňany a odtiaľ do centra mesta NAD. Rozsiahlejšia modernizácia v štýle karlovesko-dúbravskej radiály je zatiaľ v nedohľadne.
A Ty si uvedomuješ, že je reč o zastávke v pešej zóne? A podľa mňa je rozdiel, či ide o nejakú zastávku pri Potravinách Edo na periférii nemenovaného krajského mesta bez elektrickej trakcie (kde zastavuje pár spojov za deň), alebo o zastávku v úplnom centre hlavného mesta. Pešia zóna na Obchodnej má aj teraz obmedzený čas na zásobovanie, ktorému sa obchodníci musia (mali by) prispôsobiť, ja som ho navrhol presunúť do inej časti dňa. A nemyslím si, že by sa dopravné obmedzenie na tak významnej ulici malo prispôsobovať logistickému reťazcu drogérie alebo iného obchodu, koniec-koncov aj keby si chcel, nikdy by si asi nenašiel čas, ktorý by vyhovoval úplne všetkým obchodom. Inak šotonápad so zásobovaním Obchodnej nákladnou električkou tu už bol (a nemusela by sa každú chvíľu opravovať dlažba poškodená nákladnými automobilmi). Hoci to môže niekomu znieť ako blbosť, je zopár miest na svete, kde to funguje a keby sa tým niekto seriózne zaoberal, postavil by nejaké menšie prekladisko na električky niekde na okraji mesta, mohlo by to fungovať. V roku 2070, keď už budú ostatné problémy s verejnou dopravou vyriešené (hoci je otázne, či vtedy bude na Obchodnej niečo iné ako kebaby a falafle).
Nie som na toto nejaký expert ale myslím že najviac by asi potrebovala prerobiť trať v okolí Mostu SNP. Súdim podľa zaujímavého, priam krútivého stavu koľajníc.
Modernizácia račianskej je v nedohľadne. Keďže najskôr mesto chce dokončiť petržalku a potom začať s ružinovskou. Račianska by ale potrebovala aspoň lokálne opravy. Hlavne úsek Mladá garda - Stn. Vinohrady a Ursínyho - Pionierska.
Ahoj. Znamená to, že spoj príde približne o daný čas, ktorý sa rovná údaju z cestovnému poriadku, pretože z nejakého dôvodu nie je k dispozícii jeho reálna poloha.
Pre koho je ten nový 300 minútový lístok? Učite nie pre turistov, lebo pre nich je lepšie využiť jedno-, dvoj- alebo trojdňové lístky. Tipujem že je to pre tých, ktorý cestujú regionálnymi autobusmi len občas, vzhľadom na to, že má neobmedzenú zónovú platnosť.
Ten hysterický záchvat na koniec ste si mohli odpustiť, ale s vašou ideou súhlasím. Ak sa do niečoho raz nasypú peniaze, má to fungovať. Každý rozumný človek však môže skonštatovať, že udržateľná a preferovaná doprava a jej myšlienka už dávno neplatia, pretože keby platia, tak Šafárikovo námestie má zapnutú naďalej preferenciu, BUS pruhy by mestapo dôsledne riešilo za taxikárov, rozsah MHD by sa zvyšoval, nie znižoval. Na druhú stranu, našťastie sa vždy majú kompetentní na čo vyhovoriť, raz je to Fico, potom Matovič, potom vojna, potom Covid, no ešteže tu máme tieto javy. Za socíku sme mali takú prupovídku: "Štyria najväčší nepriatelia socializmu? Jar, leto, jeseň a zima."
A ja píšem že by ma to prekvapilo? Ja to píšem preto, lebo sa na tieto "inteligentné" križovatky míňajú prachy z mestského rozpočtu, mesto neustále rozpráva o MHD ako o "udržatelnej forme dopravy" a jej zlepšovaní pričom opak je pravdou. Ale rozumiem, podľa najskúsenejšieho vodiča je vlastne všetko v meste ok, trate sa nerozpadávajú, semafory vlastne fungujú správne, palubáky sa nereštartujú 10x za jazdu. Všetko je ako má byť!
Ono celkovo semafory v Bratislave sú nastavené tak, aby sťažovali život MHD. Napríklad semafor pred križovatkou račianska x kominárska je nastavený tak, že aj keď prejdem okolo predsignálu "voľno" je úplne bežné, že kým prídem 50kou k semaforu tak padne stoj. Celá "aktívna" preferencia na DKV stojí tiež za bačkoru. Úplne bežne sa tam stáva, že predsignál je buď zaseknutý, alebo ukazuje stoj aj keď križovatka drží, prípadne opačne, ukazuje voľno a na semafore padne stoj. A takisto vodič, pokiaľ sa chce nejako dôstojne dostať na záchod aspoň na jednej konečnej musí proste jazdiť pomerne ostro. Pri súčasnom nastavení sa totižto neustále potichúčky osekávajú obratové časy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
DueStage