Ahoj. Znamená to, že spoj príde približne o daný čas, ktorý sa rovná údaju z cestovnému poriadku, pretože z nejakého dôvodu nie je k dispozícii jeho reálna poloha.
Pre koho je ten nový 300 minútový lístok? Učite nie pre turistov, lebo pre nich je lepšie využiť jedno-, dvoj- alebo trojdňové lístky. Tipujem že je to pre tých, ktorý cestujú regionálnymi autobusmi len občas, vzhľadom na to, že má neobmedzenú zónovú platnosť.
Ten hysterický záchvat na koniec ste si mohli odpustiť, ale s vašou ideou súhlasím. Ak sa do niečoho raz nasypú peniaze, má to fungovať. Každý rozumný človek však môže skonštatovať, že udržateľná a preferovaná doprava a jej myšlienka už dávno neplatia, pretože keby platia, tak Šafárikovo námestie má zapnutú naďalej preferenciu, BUS pruhy by mestapo dôsledne riešilo za taxikárov, rozsah MHD by sa zvyšoval, nie znižoval. Na druhú stranu, našťastie sa vždy majú kompetentní na čo vyhovoriť, raz je to Fico, potom Matovič, potom vojna, potom Covid, no ešteže tu máme tieto javy. Za socíku sme mali takú prupovídku: "Štyria najväčší nepriatelia socializmu? Jar, leto, jeseň a zima."
A ja píšem že by ma to prekvapilo? Ja to píšem preto, lebo sa na tieto "inteligentné" križovatky míňajú prachy z mestského rozpočtu, mesto neustále rozpráva o MHD ako o "udržatelnej forme dopravy" a jej zlepšovaní pričom opak je pravdou. Ale rozumiem, podľa najskúsenejšieho vodiča je vlastne všetko v meste ok, trate sa nerozpadávajú, semafory vlastne fungujú správne, palubáky sa nereštartujú 10x za jazdu. Všetko je ako má byť!
Ono celkovo semafory v Bratislave sú nastavené tak, aby sťažovali život MHD. Napríklad semafor pred križovatkou račianska x kominárska je nastavený tak, že aj keď prejdem okolo predsignálu "voľno" je úplne bežné, že kým prídem 50kou k semaforu tak padne stoj. Celá "aktívna" preferencia na DKV stojí tiež za bačkoru. Úplne bežne sa tam stáva, že predsignál je buď zaseknutý, alebo ukazuje stoj aj keď križovatka drží, prípadne opačne, ukazuje voľno a na semafore padne stoj. A takisto vodič, pokiaľ sa chce nejako dôstojne dostať na záchod aspoň na jednej konečnej musí proste jazdiť pomerne ostro. Pri súčasnom nastavení sa totižto neustále potichúčky osekávajú obratové časy.
Uvedomuješ si, že vyťaženosť zastávky pri jednej z predajní po trase zásobovania je len jedným z mnohých aspektov, ktoré pri logistike zásobovania musíš zohľadniť?
Ta cervena uznavam, ze je to nepekne, ale nie je to jedna zo situacii, kde by aj hrozilo, ze ked prudko zabrzdi, by mu popadali ludia vo voze?
Tazko hodnotit, nevideli sme tu situaciu, ale stale si myslim, ze velka pomoc by bola sekundova odpocitavacka na semaforoch alebo blikajuca zelena.. Kazdy normalny by vedel, ze to neda a naco bude pridavat,a/lebo prudko brzdit...
Dobrý deň. Chcel by som vedieť či je možné nahlásiť vodiča DPB prípadne kde. Lebo to čo predviedol dnes vodič 6815 L42, je na vodičák. Na semafore pri nemocnici kramáre prešiel na čistú červenú aj keď nemal prídavný semafor pre busy a na priechode boli ľudia. Potom to ešte na križovatke Bárdošova prešiel minimálne šesťdesiatkou… Bolo mi ľúto tých cestujúcich vnútri.
Nie, nakupovať v tej drogérii nechcem a už len z princípu nebudem podporovať firmu, ktorá si takmer každý deň prostredníctvom prerastenej dodávky a paliet v špičke robí z vyťaženej zastávky medzisklad. (Tak ako z princípu nekupujem nič v Alze, pretože ma ich agresívna zelená príšera s českým prízvukom obťažuje na YouTube, ďalších weboch aj pri pozeraní TV.) Zásobovanie by malo prebiehať - ako som podľa mňa už dosť jednoznačne uviedol - mimo špičky. Zrovna drogéria nepotrebuje dovážať čerstvé pečivo v konkrétnu hodinu (a v dnešnej dobe rozmrazených dopekancov už asi ani mnohé potraviny). Napríklad si viem predstaviť vyhradený čas na zásobovanie 18:30 - 21:30, kedy už nie je špička, zároveň je už menší pohyb chodcov a nie je ešte nočný pokoj (a zaobišlo by sa bez nočnej práce). Prípadne ešte ráno 6:00 - 6:30 vyhradiť čas pre tých, ktorí by naozaj chceli predávať čerstvý chlieb a pečivo.
Čo môže mesto poľahky zmeniť, keby si ráčilo všimnúť, že to značne narúša premávku na ulici.
Inak teda neviem, západoslovenská vetva má nejaké privilegované pečivo? Pre stredné Slovensko som počul úplne inú verziu - poobede sa centrálne napečie, podvevečer naskladá do áut a nadránom sa s nimi vodiči pohnú do prevádzok. Čiže vyzerá, že došlo čerstvo pred otvorením, ale v skutočnosti sa ušetrilo na nočných príplatkoch
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
csepka_3
2. Nijako