Ak myslíš to Minitesco hneď skoro na rohu Vysokej, tak tam je chodník dostatočne široký na to, aby nejaký Transit Courier neprekážal ani chodcom ani električkám.
V rokoch 1995 - 1998 som robil vedúceho predajne na Obchodnej. Kvôli určeným hodinám pre zásobovanie sme museli chodiť do práce úplne mimo otváracích hodín predajne, firma musela kúpiť menšie auto, keďže Avia (vtedy sa ešte zriedkavo vyskytovalo niečo iné ako rozvážkové auto) sa medzi domy a trať nezmestila. A keď sme výnimočne potrebovali niečo priviezť/odviezť mimo zásobovacie hodiny, tak tam nastupoval náš generálny riaditeľ s kešom na pokuty pre policajtov, lebo tí boli úplne nekompromisní. Neviem, či preto, že to niekto z magoriátu chcel ukazovať ako vzornú pešiu zónu, lebo o kus ďalej na Župnom stáli exveksláci celé dni aj priamo na koľajniciach vtedy nepoužívaného smeru z tunela na Námestie SNP a keď tam výnimočne niečo išlo, tak mávali na vodičov devinami.
Neviem, skade(z ktorej strany) sa zásobuje Tesco Obchodná(v časoch, keď som robil v Tescách, tam ešte nebolo Tesco), ale pečivo by bolo dobré mať čerstvé.
1) V časoch 9-14 a 18-22 im nestačí?
2) A musia počas tohto procesu blokovať zastávky MHD? Keby blokovali hlavnú cestu tak tu vystrájajú autíčkári do budúceho roka, ale blokovať MHD je ok.
Dnes som na #6733 videl menšiu anomáliu, otvárala sa len pravá časť prvých dverí (takéto niečo som videl prvýkrát). Väčšinou sa otvára ľavá časť alebo celé dvere.
Keď už sa tu otvorila problematika vecí, ktoré nepatria na zastávky, myslím si, že oveľa väčší problém ako nahádzané vajgle, sú nákladné autá, ktoré pravidelne blokujú nástupiská a poškodzujú povrch zastávok. Každý pracovný deň v rannej špičke, keď na Obchodnej ulici nastupujú, vystupujú a prestupujú stovky ľudí, sú zastávky zapratané nákladnými vozidlami, ktoré zásobujú prevádzky na Obchodnej ulici, a to v tesnej blízkosti stanice Mestskej polície, ktorá s tým zjavne nemá problém. Keď už mestu nevadí ničenie povrchu zastávok, mohlo by aspoň pre zásobovanie vytýčiť čas mimo dopravnej špičky.
To, čomu hovoríš "koľaje zapustené pod úroveň nástupišťa", je v skutočnosti otvorený koľajový zvršok. (Elementárna logika hovorí, že keby bola koľaj nad úrovňou nástupišťa, nastupovalo a vystupovalo by sa pomerne nekomfortne.) Vozidlo, na ktoré odkázal Sebastián v #252692 , je dvojcestné, takže môže jazdiť aj po otvorenom koľajovom zvršku (aj cez zastávku Mladá garda).
Iste, tam, kde sú koľajnice na úrovni cesty, môžu chodiť zametacie autá. Ale na koľaje na zastávke, zapustené pod úroveň nástupišťa sa nedostanú. A tam je najviac smeti. palos
Ja by som uvítal, keby sa začalo s vysávaním koľajiska napr. na Špitálskej. Aby sa pri prejazde RZP alebo PZ neprášilo do xichtu cestujúcim čakajúcim na zastávke.
V Paríži je za to pokuta 30€. Paríž bol neslávne známy psími výkalmy na chodníkoch. Aj to sa zlepšilo. Pokuty sú tiež riešenie.
Mimochodom, nie je na zastávke zakázané fajčiť?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo
Nákladný automobil drogérie každý pracovný deň v rannej špičke obmedzuje cestujúcich na Obchodnej ulici.