Westend bolo už v roku 1931, takže to je historický názov. Ešte historickejší by bol Mühltal stredný. Prípadne iba Mühltal, lebo dolný Mühltal je dnes zastávka Habánsky mlyn. Aak teda nevznikne nejaká sročka s názvom Habánsky mlyn. Potom sa bude musieť Habánsky mlyn premenovať na Mühltal dolný. Preklad Mühltal je Mlynská dolina, takže tak by sa mohla volať zastávka Patrónka.
Zlaté piesky budú trošku ťažšie, lebo historicky tam jazero nebolo, je umelé. Dvojstudňové polia už máme, aj Tuhovské. Najbližšie je Pomorini, ale to nikomu nič nepovie. Ale teoreticky by mohla byť konečná linky č. 4 Pomorini.
Ospravedlňujem sa za moju nevedomosť. Tak v tom prípade si viem živo predstaviť linku č. 4 s cieľom Ovčiareň (alebo Schafstall? raz neprekladáme - Blumentál - raz áno - Dvojstudňové polia) alebo Pomoriny. No a na Patrónke boli kedysi také rodinné usadlosti, tak tam by som dal Proháska, tí bývali najbližšie.
jasne, treba to ihned zmenit. ale navrhovane nazvy nie su ok - nazov firmy sa tam v ziadnom pripade nesmie vyskytnut, takze "Areal Zlate piesky" rozhodne neprejde. a pre Patronku "Westend" by bol zase nejaky komercny nazov, ani Geologicky ustav by to nemal dostat zadarmo. treba najst nejaku staru historicku mapu minimalne z cias Marie Terezie a na nej nejaky davno zaniknuty a zabudnuty nazov lokality, co je aspon 2 km od zastavky Patronka. to bude to prave.
Patrónka: Pod Patrónkou, Pri Patrónke, Nad Patrónkou, Za Patrónkou, Továreň na Patróny, West, Westend, Výskumné ústavy, Geologický ústav
Ja len, že keď sa nemohla Vodná veža volať Zuckermandel, mali by sme byť dôsledný aj pri týchto názvoch. Sami uznáte, že sú to významné konečné / prestupné uzly a nemali by sme zvýhodňovať tieto firmy.
A pamätám sa ako pred viac ako 10 rokmi som v NAD cestoval nejakým "dedinským zájazdovým autobusom" z Podunajských Biskupíc po Vinohradníckej ul. čo je kratšia trasa / bližšia k trase vlaku ako dnešná cez centrum Rovinky a Dunajskej Lužnej.
Prečo sa to v súčasnosti nedá? Kvôli tomu, že je tá cesta dosť úzka alebo je v zlom technickom stave? Pri Miloslavove to išlo aj okolo miesta kde je dnes Biedronka.
Ozaj bytové domy v Miloslavove pri Biedronke to je do 15 minút pešo od konečnej zastávky linky IDS BK. Nežiadajú tam miestni jej predĺženie? Na mape vidím, že okolo nových bytoviek pri Biedronke premáva iba nočná linka, ale nemá tam žiadnu zastávku.
Jeeej, to odkedy je linka SAD DS (BA - Lehnice - Dunajská Streda) presmerovaná cez ten, ešte relatívne nový, obchvat Mosta pri Bratislave, ktorý bol vybudovaný v čase budovania R7 a D4? Vďaka tomu je spojenie s južným Slovenskom v Trnavskom kraji na tej trase rýchlejšie (čiže v Moste pri Bratislave stojí iba v lokalite Studené).
Spomenul som si, že som videl článok v Dopravárovi krajského podniku ČSAD Bratislava, apríl 1986.
Uvádza, že TIMy "v našom podniku sa zaradili do prevádzky v roku 1974". Využívali sa na výdaj časových cestovných lístkov. Závody mali spolu 32ks, z toho 26 na mesačníky, ale na základe evidencie periodických opráv odznela pochybnosť, či sa všetky reálne aj využívajú.
V podjazde sa nejazdi pomaly koly vedeniu ale ked padnu palice nestihnu sa stiahnut lebo vedenie je blizko hornej steny . Ked sa palice nestiahnu mozu strhnut vedenie.
Iko000