Podľa kapacity by to bolo najvhodnejšie že 64 Degese
27Tr na 42 a 49 TNS.. ale toľko TNS nie je k dispozícii lebo 6 + 2 poradia su na linke 44 takže maximálne 3 ... Ibažeby nočné vozidla boli do nejakej 18 na linke, následne záťah do vozovne a neskôr nočná služba ... Lebo Degese a neustále štartovanie nedopadne dobre...
Vo vlakových dátach v plánovači sa javí byť nejaký bug - pri niektorých linkách to začalo ako cieľ zobrazovať názov poslednej stanice daného vlaku v IDS, nie skutočný cieľ vlaku. Problém je napr. na S60 alebo R50, naopak napr. S70, R55 či R70 sú nahodené správne.
Ja som tých 18 cm dal ako návnadu, či sa toho chytí niekto, kto výkres videl. Aby napísal. Nevyšlo.... Vo výkrese mám aj zámerne o 2 cm väčšiu vzdialenosť otočných čapov na tých dvoch vnútorných článkoch s podvozkami ako predpokladám že bude na 36T/37T/38T, ale ani toho sa nikto nechytil. Nie, že by som mal k dispozícii výkresy Schadewerke Pilsen... Keby som ich mal, tak tu nepíšem.
upravovač fotiek