Reply on: Andrej #251865:
Nepomer vznikol keď sa škrtla posilnená poobedňajšia špička. Ranných špičiek bolo vždy viac aj v minulosti, ale nie až tak výrazne – pri dvojlinkovom variante bol od 6:30 do 19:00 celodenný 8-minútový interval a celodenné linky nemali ranné špičky, pretože ráno nebol posilnený interval. Delené boli na linkách 6 a 7, pričom na linke 7 bol nepomer z dôvodu odlišnej trasy, ráno do Rače a poobede iba po Vinohrady.
V lepšom prípade vstávaš okolo 4. ráno a ideš nejakými prvými dennými spojmi pred 5. hodinou, v horšom máš nástup v takom čase, že musíš ísť z domu posledným nočákom okolo 4. ráno s prestupom na Hlavnej stanici na služobák (s "bonusom" v podobe rôznych individuí pod vplyvom omamných a psychotropných látok v nočnom autobuse aj na stanici), takže vstávaš nejako okolo 3. ráno. Odjazdíš si 3 - 4 hodiny prakticky bez prestávky (lebo do 4 a 1/2 hodiny byť nemusí), končíš niekedy medzi 8. a 9. hodinou a potom si celý deň v práci (/škole/kdekoľvek) primerane rozbitý, pričom s narastajúcim vekom narastá aj úroveň Tvojho rozbitia. Na účet Ti príde za to 15 - 20 € (čo je aktuálne cena 4 - 6 pív v Bratislave). Prečo to teda niekto robí? Napríklad pre tie krásne momenty, akými sú východ slnka z miesta s najlepším výhľadom, spev tyristorov, svišťanie prevodoviek pri maximálnej rýchlosti v tuneli, opätované úsmevy a dobrý pocit, že si odviezol stovky ľudí bezpečne a pohodlne do cieľa.
.
Andy
https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava-akciova-spolocnost/C24549?cd_page=volne-pracovne-pozicie