Ja som na trati 131 zazil ZSSK pred prichodom RJ a bola to katastrofa. Zazil som aj ZSSK po RJ a bol to posun k horsiemu - horsie vlaky, vacsie meskania, rozbitie taktu. A teraz LEO. Vzdy v tom vychadza ZSSK horsie. Tak kde asi tak bude chyba?
Mňa na Šnídlovi úprimne fascinuje to, že téme, ktorej sa venuje asi minimálne 15 rokov, stále dobre nerozumie. Ten človek bude napríklad skalopevne tvrdiť, že RegioJet priniesol na trať 131 kvalitu, pretože zdvojnásobil odchody. Vôbec nerozumie vzťahu objednávateľ vs. dopravca, dopravca vs. prepravca a tému koncesia a zákazka by som pri ňom radšej vôbec neotváral a to stojím pomyselne na jeho strane barikády.
S tým sa stretávam pomerne často. Nedávno v Prahe na Vrchlického ul., čo je 3-prúdová jednosmerka, odbočovalo auto do dvora na ľavej strane ulice z pravého pruhu!!! Rozum zostáva stáť. A stáli napokon všetky 3 pruhy, len vďaka tomu nedošlo k nehode. V Bratislave je chyba, že na niektorých miestach chýba predzvesť, ako budú radené pruhy na nasledujúcej križovatke. Typicky Záhradnícka x Miletičova x Jégého v oboch smeroch, ale i most SNP pri Auparku v smere do centra.
Dve novinky z regiónu:
1. Zastávka Blatné, Bratislavská smer Kaplná/Šenkvice sa už obsluhuje v novej polohe ešte pred križovatkou s ul. Glanec. Žeby príprava na to, aby sa smer SC aj Čataj/TT jazdilo po blatnianskom Glanci v tom istom smere? tým pádom by 645 a 666 mali bez ohľadu na smer poradie zastávok v Blatnom Bratislavská-M.R.Štefánika-škola . Tá ulica je dosť úzka a nadväzujúca ul. Antona Vosátka aj dosť obparkovaná, križovatka s Bratislavskou je prakticky kolmé odbočenie z oboch strán, takže by sa to tam hodilo.
2. Kadiaľ chodí teraz 545, keď cesta Budmerice-Vištuk je pre motorovú dopravu uzavretá?
B K