Reply on: Mhr1 #251029:
si v prispevku 251030 velmi trefne odpovedal za mna, ale este by som sa rad spytal ako si prisiel na to ze ine systemy nepoznam. To je dost odvazne tvrdenie. Nikde som nenapisal, ze nemoze byt koridor s kombinovanymi linkami - ak to funguje, ako v Prahe, super - ani som nikde nenapisal ze v inych mestach to tak nerobia. V celej diskusii sa bavime o tom, ze sa neaktraktivny interval na L70 obhajuje tym, ze keby bol nastaveny spravne, tak by sa rozbili preklady, co uz vzdaleka nie je akceptovatelne. Ak by kazda linka mala iny interval, tak sa svet urcite nezruti.
N/A
Linka 70, je ale horúci kandidát na nosnú linku alebo nasadiť, kĺbové vozidlá aj linkám 88,96 a 98.
DPB, neprinúti ľudí, presedlať z auta do MHD, hlavne do autobusov, pri súčasnom stave grafikonov a zmýšľaní!
V minulosti si zobral príklad z iných krajín ale pýtam sa z akých lebo nosné linky, premávajú v špičke, každých 5-10 min. Sedlo každých 10min a večer po 21 hodine je to v rozmedzí do 15 min.
Víkendy, každých 10min a sú, výhradne kĺbové. Všetko pod 15 je doplnková linka z 12m/18m vozidlom. Majú aj výnimky, že nosnej linke, vypomáha 12m vozidlo na danom úseku jej trasy a spolu tvoria interval 3-4 min., pri meškaní alebo vyťažení. Takto vypomáhajú v Mníchove, linkám M54 a M57. Postrehol som to aj v Hamburgu. Samozrejme je to podmienené aj tým, že majú aj iných dopravcov a nie všetko zastrešuje MVG München/Hamburg Hochbahn. Je to riadené dispečingom.
Tým chcem povedať, že dá sa všetko len treba rozmýšľať a nie sa škriabať na hlave, ľavou rukou na pravej strane alebo tvrdiť, staré zaužívané slovo, to takto nefunguje/ to sa nedá!