Ja urcite som, pokial nie je severny obchvat a/alebo D4 tunel. Ci vsetko natlacime na Pristavny most a Einsteinku a budeme cumiet ako puci, ked Pristavny most padne? Alebo nebodaj Lafranconi, kedze tam sa ti spaja D2/"D4" a D1?
Linka 3 mala zastávku Kamenné Námestie od 22.8 a pre linku 4 od 7.12 roku 2016..
Ak má pamäť neklame trať sa spustila 8.7 takže nemyslím si že by to spôsobilo taký ošiaľ, lebo časom určite chodila linka 3 plnšia...
To nie je ten prípad, ktorý popisujete. Žiaden autobus do Hainburgu alebo Viedne nezavadzia, L37 prifrčí na zastávku tak asi 1 minútu pred odchodom, šofér sa netrápi s pristavením pri hrane, vzdialenosť od hrany je okolo 30 cm. Podobne je to aj pred cintorínom vo Vrakuni. Tam je vzdialenosť od hrany aj 50 cm a vždy keď tam nastupujem a prosím o pomoc.
Vtedy myslím, že ani L3 nemala zastávku Centrum lebo akosi ju zabudli vybudovať.. a od vtedy sa stále stojí na provizórnej bez prístrešku smer Petržka.
Mňa by hlavne zaujímalo, aká električková linka by mala po Šancovej jazdiť, odkiaľ-kam, aká kapacita vozidla a najmä aké linky autobusov a trolejbusov by sa nahradili a v akom úseku.
Ešte kedysi dávno som čítal v tunajších diskusných fantasmagoriách o zjednosmernení 1. mestského okruhu. Len tak dám otázku do diskusie: myslíte si, že by to bolo realizovateľné? Buspruhy by mohli byť obojsmerné a niekde by sa ešte zmestil aj cyklopruh.
Ja osobne by som mal ale výhrady k Štefánikovej, tam by zrejme narástli intenzity na neúnosné hodnoty.
Ahojte, nemáte niekto prehľad, kde by sa mali realizovať nejaké nové BUS pruhy? Ja by som bol celkom vďačný za BUS pruh od Zimného štadióna až po hlavnú stanicu, tam vzniká popoludní dosť veľké zdržanie liniek. Postrehol som pred dlhším časom aj možnosť BUS pruhu pri YMCA smer Račko, ale z toho vraj nič nebude. Vďaka za infošky.
MatejBA