Reply on: Klepeto #250686:
Chránená dielňa magistrátu najprv maľovala cestu, potom dláždila, ale aj tak to dojevalla. Mohli zvážiť aj priechod so stredovým ostrovčekom namiesto stupídneho retardéru, čo by tiež bol prvok na zvýšenie bezpečnosti.Na Vazovovej je dokonca aj semafor pre chodcov. Ale tam to asi robila iná skupina chránenej dielne a možno navzájom nespolupracujú.
Viko
Obsah: Pomedzi pár vecí, za ktorými si našťastie autori stáli aj v oponentúre (ako napr. povinný takt, eliminácia sadkových výpisov odchodov a celkovo systematizácia VHD zjednocovaním pravidiel) sa prepašovalo kopec "môže aj" pravidiel-nepravidiel, ktoré v takej forme reálne nikomu nepomôžu.
Rozsah: Sú témy, z ktorých regulácie sa v MPK elegantne vyvliekli tým, že zmocňovací predpis na to nemyslel - a zároveň je pre iné témy v poriadku mať úplný mikromanažment.
Proces: Požiadavky od občanov na vyššie nároky na prístupnosť sú zamietnuté, lebo kraje povedali, že dopravcovia viac NP busov nechcú nasadiť kvôli lokálnym špecifikám. Naopak, keď pripomienky upozornia, že vodič nesmie byť povinnosťou pristavovania "na dĺžku kroku" tlačený za limity stavu infraštruktúry, tak sa povinnosť len obmedzí na spevnené nástupištia, bez ohľadu na ich stav.