Ako najväčší problém vnímam existenciu mestských častí. Mesto očividne má aspoň malé gule robiť dopravné upokojovanie a dopravnú redukciu, ale má značne obmedzené množstvo komunikácií vo svojej správe, ktoré sú na tento účel vhodné.
Mestské časti, naopak, gule nemajú, hoci 99% ich komunikácií je vyslovene vhodných na takúto politiku.
Potom to vyzerá tak, že mesto si robí virtue signalling na tranzitných komunikáciach a na mestskej komunikácií III triedy človeka zrazí auto idúce 80, pretože tam nie je žiadny funkčný prvok a šanca že tam budú policajti merať rýchlosť je 0,00000%
Mestské časti, naopak, gule nemajú, hoci 99% ich komunikácií je vyslovene vhodných na takúto politiku.
Potom to vyzerá tak, že mesto si robí virtue signalling na tranzitných komunikáciach a na mestskej komunikácií III triedy človeka zrazí auto idúce 80, pretože tam nie je žiadny funkčný prvok a šanca že tam budú policajti merať rýchlosť je 0,00000%
MatejBA