Reply on: Martin Fundárek #25020:
Už asi pred dvomi rokmi som sa pýtal istého ing. MTMIS, čo má znamenať toto kľučkovanie s vyžadovaním podpisu. Bolo mi odpovedané, že "aspoň sa nemusíme zdržovať odpovedaním na *****ské sťažnosti". Bohužiaľ príslušný mail odišiel niekam do nenávratna - inak by som ho sem skopíroval doslovne aj s menom.I.
Martin Fundárek
Pred pár dňami som poslal na DPB e-mailom sťažnosť. Išlo o jeden vynechaný spoj (výjazd z vozovne na 3/7, ktorý nebral cestujúcich a išiel ako "služobná jazda") a jeden prípad na linke 78, kde sa vodič bavil s inou osobou a neotváral predné dvere, a to ani vtedy, keď zastal na zastávke ako druhý a spredu kríval invalid. Odpísali mi, že sťažnosť musí obsahovať môj podpis, a teda že ju musím podať písomne, inak ju nemôžu vybaviť.
Zaujímavé. Sťažnosť e-mailom (z mailového servera, ktorý "podpisuje") sa riešiť nemôže, ale keď niekto niečo napíše na webe (kde môže uviesť akúkoľvek prezývku, a teda napísať bez rizika postihu aj úplnú lož), tak za to že by hneď strhávali prémie??? Nejako mi to nejde dokopy. (Čím samozrejme netvrdím, že to tak nemôže byť. Len tomu nerozumiem.)