Trať k Novému SND sa predsa stavia kvôli prípadnému predĺženiu 40 pod Most SNP. Ak by sa tam aj 40 nepredĺžila, tak na 40 by sa vďaka tej trati mohli nasadiť 31Tr, vďaka čomu by sme mali väčšiu rezervu 27TrA.
Okrem toho elektrina tiež nie je zadarmo a už pri samotnom nabíjaní dochádza k stratám. U osobných elektroáut sa pri rôznych modeloch uvádza od 6% do 27%. (Zdroj: AutoBest)
Zbytočne veľká batéria znamená vyššiu hmotnosť vozidla.
Vďaka hladomornej sekte bude elektrina čoraz drahšia.
klasicky trolejbus Ti pri troche normalnej udrzby bude rovnako jazdit aj o 20 rokov, co myslis, aku kapacitu budu mat po takom case baterky ? (a droty nad cestou tiez nebudu mat vela minute zo svojej zivotnosti ...)
Toto som vravel aj ja. Naco ideme vlastne budovat trat k Avionu ? Hybridny to zvladne takcitak aj na baterku od Trnavky k letisku a naspat a stale ma 60% baterku. Detto Eurovea trat nema vyznam absolutne pre L40.
Jedine potencial ma Patronka - Riviera, aby sme mali kde nasadit volne 31Tr. Alebo ich predajme a kupme dalsie hybridy pre 32 a 63 napriklad .
Aj ja si myslím,že by malo väčší význam zatrolejovať Drotárskú -ako sa pôvodne plánovalo.Prišlo by ku kompletnému prepojeniu trolejbusových tratí v západnej časti mesta v kopcovitom teréne,kde trolejbus má svoje opodstatnenie.
Dobre ale potom načo budeme stavať trať Bulharská - Galvaniho? Však na avion chodí dosť liniek a keď máme baterkotrolejbusy tak podľa mňa je to tiež na nič. Podľa mňa je tetaz aj tak najprimitívnejšia trolejbusová trať Patrónka - Riviéra. Nech najprv tú máme za sebou a potom sa sústreďme na ďalšie trolejbusové projekty a trate
Mám nový oznam, ktorý s vami chcem zdieľať, prípadne podiskutovať, či to je dobrý ťah
Ide o plánovanú zmenu, ale presný termín zavedenia nebol známy, no teraz vieme, že to bude počas v apríli
-Zmeny na linkách 41 a 44-
● Linka 41 bude zrušená a nahradená predĺženou a posilnenou linkou 44.
● Linka 44 bude nosnou linkou s častejšou premávkou.
○ Bude zlúčená s linkou 41 (bude premávať po predĺženej trase Koliba - Hodžovo námestie - Búdková - Depo Hroboňova - Hlavná stanica).
○ Na túto linku budú vypravované trolejbusy Solaris s trakčnými batériami z dôvodu neexistencie trolejbusovej trate v úseku Búdková - Depo Hroboňova.
Je podľa vás tento ťah dobrý? Podľa mňa áno, lebo vďaka presmerovaniu na Hlavnú stanicu vznikne lepšie a pohodlnejšie spojenie oblasti Horského parku a Červeného kríža s Hlavnou stanicou bez prestupov a zlepší sa kvalita cestovania výpravou trolejbusov Solaris.
To že vedenie je v pravidelných rozostupoch je ok, ale nevidím dôvod prečo nemohli byť stĺpy v priestore zastávky buď ďalej od hrany alebo na druhej strane ulice.
Ide o stĺp ktorý je zároveň napájací alebo úsekovy ... Takže tam sa dalo by ho dať ďalej od hrany nástupišťa...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
palco