Nieco sa dialo s krizovatkou na safarikovom? Semafory pred univerzitou zakryte a nejako nefunguje preferencia elektriciek, u tych od nabrezia to je normalne, ale dnes som niekolko krat videl cakat L3 z petrzalky dlhe minuty na volno.
nemozu fukat horuci vzduch, ked nefunguju pri otokaroch nevie ani vyrobca preco to nekuri a ostatne su pokazene, co sa opravuje skoro vylucne atramentovym odtlackom na papieri
Som videl pred nejakým časom reportáž na TV Bratislava, kde jeden pán z DPB hovoril niečo ako že keď v lete klíma nejde určite to nieje preto, že by nebola pustená alebo nefunkčná ale že „klimatizačná jednotka sa dočasne vypla vlastným bezpečnostným okruhom aby sa neprehriala, aby neprišlo k poruche.“
Prečo vlastne lepšie kúria hlavne staré T3 a T6? Nemôže to byť tým, že v 29/30T kúria hlavne malé výhrevné telesá, ktoré sú len pod niektorými sedadlami, zatiaľ čo v T3 a T6 je výhrevné teleso v podstate po celej dĺžke steny?
Keďže som sa už trochu zohrial na prevádzkovú teplotu, tak by som sa rád opýtal, či tie bufíky a klímy, ktoré v -7 stupňoch fúkajú studený alebo vlažný vzduch, sú ekonomickým opatrením, alebo sme sa v Bratislave tak sústredili na letné horúčavy, až sme zabudli na nejaké teplo v mrazoch? A teraz sa nebavím o rannej špičke ale o cestovaní dnes, teda v pracovný neprázdninový deň o 17:30 až 21:30 v 29/30T, 12/18m SOR alebo Ivecu. Jediné, čo aspoň trochu hrialo, bola 12m SORka 🥶
(Ako bonus som dostal 40sekundové vetranie dverami na Račku, to ma zahrialo aspoň tou nasrdenosťou ).
V Pezinku asi niekomu veľmi vadí MHD, alebo nový dopravca, dnes v podvečerných hodinách bol napadnutý vodič linky 4 a z vozidla mu boli ukradnuté EČV, kvôli tomu zajtra nebude premávať linka 3, ide už o druhý incident na tohoto dopravcu AZ Lines, prvý sa stal minulý týždeň, kedy na železničnej stanici v PK bol poškodený iný voz tejto spoločnosti neznámym páchateľom.
Ma178rek
Len taká otázka čo je v tých budovách čo ostali stáť ???