Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nieco sa dialo s krizovatkou na safarikovom? Semafory pred univerzitou zakryte a nejako nefunguje preferencia elektriciek, u tych od nabrezia to je normalne, ale dnes som niekolko krat videl cakat L3 z petrzalky dlhe minuty na volno.
Reply on: pharel #249138:
Nemajú také veľké pamäťové médium 😂
Reply on: pharel #249138:
Keď sa urobí video pred 2 rokmi a teraz neuvidiš rozdiel 😂😂😂
Reply on: Valec #249136:
Heh super video, teraz by som chcel vidiet take aj na vystavbe elektrickovej trati v Petrzalke 😂
Reply on: Valec #249136:
Ten postup prác je super
Len taká otázka čo je v tých budovách čo ostali stáť ???
Koho by zaujímal postup rekonštrukcie vozovne Krasňany:

https://www.youtube.com/watch?v=TKHJooFpWFc
Reply on: color #249132:
Tie klímy nevedia poriadne ani chladiť bez údržby nie to ešte kúriť..
Reply on: color #249129:
nemozu fukat horuci vzduch, ked nefunguju 😃 pri otokaroch nevie ani vyrobca preco to nekuri a ostatne su pokazene, co sa opravuje skoro vylucne atramentovym odtlackom na papieri
Reply on: color #249129:
Som videl pred nejakým časom reportáž na TV Bratislava, kde jeden pán z DPB hovoril niečo ako že keď v lete klíma nejde určite to nieje preto, že by nebola pustená alebo nefunkčná ale že „klimatizačná jednotka sa dočasne vypla vlastným bezpečnostným okruhom aby sa neprehriala, aby neprišlo k poruche.“

Toto bude určite podobné. 😉
Reply on: Urbanway 2423 #249131:
Klíma má vedieť aj kúriť. Napr. “Vykurovací výkon klimatizácie 3 x 13 kW (1. a 2. séria)”
Reply on: 6503 #249130:
Prečo vlastne lepšie kúria hlavne staré T3 a T6? Nemôže to byť tým, že v 29/30T kúria hlavne malé výhrevné telesá, ktoré sú len pod niektorými sedadlami, zatiaľ čo v T3 a T6 je výhrevné teleso v podstate po celej dĺžke steny?
Reply on: color #249129:
Nekuri skoro NIC! Mercedesy kuria, T6 kuria a nove SORy NS kuria.
Keďže som sa už trochu zohrial na prevádzkovú teplotu, tak by som sa rád opýtal, či tie bufíky a klímy, ktoré v -7 stupňoch fúkajú studený alebo vlažný vzduch, sú ekonomickým opatrením, alebo sme sa v Bratislave tak sústredili na letné horúčavy, až sme zabudli na nejaké teplo v mrazoch? A teraz sa nebavím o rannej špičke ale o cestovaní dnes, teda v pracovný neprázdninový deň o 17:30 až 21:30 v 29/30T, 12/18m SOR alebo Ivecu. Jediné, čo aspoň trochu hrialo, bola 12m SORka 🥶
(Ako bonus som dostal 40sekundové vetranie dverami na Račku, to ma zahrialo aspoň tou nasrdenosťou 🤬).
Reply on: Oli61 #249127:
Fú. Tie vozy nie sú vybavené CCTV?
V Pezinku asi niekomu veľmi vadí MHD, alebo nový dopravca, dnes v podvečerných hodinách bol napadnutý vodič linky 4 a z vozidla mu boli ukradnuté EČV, kvôli tomu zajtra nebude premávať linka 3, ide už o druhý incident na tohoto dopravcu AZ Lines, prvý sa stal minulý týždeň, kedy na železničnej stanici v PK bol poškodený iný voz tejto spoločnosti neznámym páchateľom.
Reply on: Horcik #249125:
Asi skôr to prvé, keďže krátkych busov (12m) je dosť.
Tá 94-ka nepremáva v sedle a po šiestej večer, kvôli nedostatku vodičov alebo autobusov?
Reply on: ES499.0001 #249122:
Akurát, že toto nie je čmeliak, prerobený na elektrickú lokomotívu ale čmeliak so zberačom na obíjanie ľadu z vedenia.
Reply on: Miro #249120:
Kórejská armáda prerábala zas nákladné autá na tuhé palivo. 😄

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.