Tam je na vine hlavne zlá údržba push pullov tým pádom ich nedostatok , rýchle plánované obraty, ktoré bežné súpravy nemajú šancu stíhať. Jazdí sa tam aj odklonmi nielen po jednokolajke, kde pribudla ďalšia pomalá jazda vo Vajnoroch a 10 km/h na hlavnej. Odklon cez Východné je bežne meškanie cez 15 min. Tiež sa tam po tých rozpadnutých výhybkách ide krokom.
Do N.Z. príde v noci EC SK Strela z Prahy s nahlásením pokazeným vozňom (dvere, WC ... ) a oni ho v kľude ráno vypravia zase smer Praha.
Včera napríklad Reca a Pusté Úľany zostali bez obsluhy na celé 4 hodiny. Odriekli sa Os vlaky ale aj zrýchlené Os, a konala sa jediná náhrada REX-om, ale bez zastavenia na týchto zastávkach. Deje sa to pravidelne od začiatku októbra, lebo ZSSK nie je schopná naplánovať ani zvládať obyčajnú jednokoľajku v Bratislave, a náhrada sa väčšinou nekoná alebo nedostatočne.
Zákon nevyžaduje 15 minútovú výdrž, ale 15 minútovú prestávku. To nie je to isté. Prestávkou je čas kedy má vodič voľno, takže musíš odrátať obrat, prípadne technológie, a nezabúdaj ani na vyrovnávací čas ktorý tam je potrebný tiež.
Áno, alebo veľmi blízko (bolo to za svetla a predtým som ten telefón používal v exteriéri). Problém bol podľa mňa skôr v tom že som nevedel nájsť správnu polohu, keďže ten OCL tam dosť obmedzoval "manévrovanie" s telefónom.
Jedno kolo S55 síce bolo vykonané, ale neskôr mimoriadne odklonené na BA HLST, potom už zrušili komplet celú linku.
S50 totálne chaoticky premáva so samými odrieknutými vlakmi.
S60/R60 dnes kompletne skolabovali. Sami dispečeri nevedia ktorý vlak čo presne hradí alebo nehradí, vznikajú 2 až 3 hodinové diery, následne tri odchody za sebou. Premávajúce vlaky meškajú od 30 do 70 minút.
Nie je a nebolo to kvôli výluke na Vinohradoch, tá prebieha už na trati 130. Permanentne odrieknutá linka S55 (na ktorú by nadväzovala S65) je kvôli nedostatku prevádzkyschopných súprav. Minulý týždeň tam nasadili aspoň na druhú otočku diesel Delfína ZSSK-840.
Vedel by niekto vysvetlit, ak ste sa s tym stretli dakedy, naco je Linka S55 konkretne spoj 7:20 PK-Petrzalka ked byva skoro kazdy den odrieknuty? Cez vyluku na Vinohradoch som to este chapal, vtedy byvali odrieknute aj smerom naspat do Pezinka. Len by ma zaujimalo ci je to kvoli nedostatku vlakov a kvoli tomu ze ta linka ma dost malo cestujucich alebo na to maju nejaky iny dovod. Kedysi ked este chodieval to bol perfektny spoj pre mna, teraz mi tam len zostava cakat na najblizsi spoj na Hlavnu.
Ak by si posunul odchod linky 7 o 2-3 min skôr, tak by od Blumentálu išla v tú istú minútu ako linka 3, resp. minútu po nej, čím by ešte viac strácala na svojom význame.
Aké máte skúsenosti s tým scanovaním appkových lístkov u AMS? Dnes som to prvýkrát absolvoval. Pozitívum je že vodič vedel že sa to scanovať má (nedával som to tam proaktívne, vyzval ma). Negatívum je že to nascanovať nešlo Bola to SORka, pokladňa je za označovačom takže som dosť bojoval s tým do akej polohy ten mobil dať. Mobil treba dať dosť blízko čítačky, čo žiaľ znamená že zväčšená verzia sa použiť nedá. Zmenšenú je zas dosť problém "napasovať" na správne miesto.
Ale vodič bol v pohode a po asi 10 sekundách ma poslal dnu. Takže pozitívum číslo 2
Otázka je, koľko je takýchto prípadov (pod externými študentmi stredných škôl si predstavujem skôr starších ľudí, ktorí si potrebujú dorobiť vzdelanie kvôli zamestnaniu, nie 18-ročných)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki
S50 totálne chaoticky premáva so samými odrieknutými vlakmi.
S60/R60 dnes kompletne skolabovali. Sami dispečeri nevedia ktorý vlak čo presne hradí alebo nehradí, vznikajú 2 až 3 hodinové diery, následne tri odchody za sebou. Premávajúce vlaky meškajú od 30 do 70 minút.