Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mám otázočku. Keď poradia 1 - 5 L7 od zajtra končia večer na Vinohradoch a odtiaľ robia dojazd s cestujúcimi po Kuchajdu, prečo dojazd s cestujúcimi nerobia aj ďalšie 4 poradia, ktoré tam cez deň prestávkujú?
Reply on: samkoh #248565:
Niečo spravil aj obchvat D4 a úsek Gagarinova-Avion je veľmi spoľahlivý... Čo sa týka kolón mám pocit že je najmenej náchylný a po druhé je to dôležitá spojnica...
Reply on: samkoh #248565:
pozerajuc useky okolo tipujem, ze cast objemu dopravy z pristavneho mosta stiahola D4, nasledne na R7 a napojenie sa na D1 az na mestskej strane.... pri prichadzajucich z lokalit Jaroviec, Rusoviec a Cunova to znamena usetrenie si tranzitu po vnutromestskych komunikaciach a par svetelnych krizovatiek....
čím to je, že úsek Gagarinova-Avion predbehol prístavný most?
Reply on: N/A #248563:
ono by bolo dobre vidiet aj to minule scitanie:
https://www.ssc.sk/files/documents/dopravne-inzinierstvo/csd_2015/ba/scitanie_bratislava_2015.pdf
ak si to chces vediet trocha porovnat.... a teda jediny ciastkovy pokles je vidno na cestach smer ds, kde zataz na seba stiahla v case predchadzajuceho scitania este nejestvujuca d4r7
https://www.ssc.sk/files/documents/dopravne-inzinierstvo/csd_2022/ba/csd_bratislava_2022.pdf

Šialené čísla s prognózou rastu. 🤕

Otázne je dokedy sa v tejto krajine budeme iba tváriť, že to myslíme vážne s VOD (vlaky, PAD, MHD). 🙄
Reply on: Mario2375 #248561:
Yes!
Reply on: pressburger #248557:
prestup na 98? nabuduce chod podla planovaca a budes tam za 30 minut.. a to pozeram dnesny vecer, mimo spicky, sobota..
Reply on: pressburger #248559:
17min reálne nemôžeš cakat na 98 ak to ide v meste bez zápchy. Takže ta hodina je úplne tentokrát irelevantna v tvojej ceste. Odrataj si 15min a namiesto 17 daj 2 ak je tam nadvaznost. 96 a 98 majú rovnaké intervaly v sedle.
Reply on: TomJ #248558:
Lenže človek nie vždy ide len z domu, niekedy má program, ktorého koniec napríklad nevie ovplyvniť a prichádza na zastávku len náhodne. Ale to už je mimo témy
Reply on: pressburger #248557:
Ale to, že Ti ušla pred nosom 96 je Tvoja chyba, že si si zle vypočítal cestu z domu na zastávku. Jedine, že by išla v predstihu. Takže tých prvých 15 min by si nemal rátať.
Reply on: Petto #248556:
Na M.Hella mi pred nosom ušla 96, takže som čakal 15 min, z M.Hella k Prístavnému mostu 9 min, tam som čakal 17 min na 98 a ešte vyše 20 min jazda. Bolo to cez obed, neboli až také zápchy
Reply on: pressburger #248555:
Co vsetko do tej hodiny ratas lebo sa to zvladnut s 1 prestupom 96+98 a to nemoze by hodina , mozno tak pri prepchatom Pristavnom moste alebo ak ti vynechala napr. ta 98.
Reply on: Mhr1 #248553:
Častejšieakometro neplatí už dávno... aj celková koncepcia redukcie intervalov je nevýhodná pri potrebe prestupovania. Ak potrebujem ísť dlhšiu trasu, idem radšej autom, hoci mám celoročnú električenku, lebo čakať 15 min na prestup sa mi nechce. Minule som cestoval vyše hodiny z M.Hella na Ľubovniansku, nabudúce pôjdem radšej autom
Reply on: Mhr1 #248553:
Veď som písal, že v KV je 2,5-minútový interval len kvôli tomu, že tam idú 2 trate - z tunela a z nábrežia. Keďže najbližšie obratisko je až v KV (spojku na Riviére nepočítam, keďže nemáme dostatok 30T), tak 9 končí až tam. Ešte po Riviéru to dáva kvôli DD zmysel, ale ďalej je to už naozaj luxus, obzvlášť popri škrtaní iných liniek. Autobusy by sa v Petržalke síce obmedziť dali (veď 95 sa má zrušiť), avšak električka ani zďaleka neobslúži celú Petržalku (napr. západu, kde jazdí 80 a 93 električka veľmi nepomôže), a preto by nemali jazdiť autobusy redšie len preto, že tam jazdí električka.
Reply on: Urbanway 2423 #248549:
Ak je v KV v sedle int. 2-3 min, prečo by to nemohlo byť aj v Petržalke? Veď je to najväčšie sídlisko. Radšej husto električka a redšie autobusy. Ale ak má byť električka nosná, má jazdiť často. Alebo už neplatí "jazdíme často ako metro?".
Reply on: Ike #248551:
Linkovať sa dá aj na papieri 🤭
Reply on: N/A #248547:
Vynásobil si počet rokov dvomi? 😁
Keď už sa tu rieši linkové vedenie električiek, aká linka bude podľa vás viesť do Vrakune, ak sa raz tu trať podarí postaviť? 1 z Hl. st. a centra a nejaká linka z KV?
Reply on: Mhr1 #248546:
Ako by si vyriešil v Petržalke sedlo? Vtedy by bol 2,5-minútový interval v Petržalke celkom luxus (KV to má len kvôli tomu, že tam vedú 2 trate) a ak by jazdila 1 a 3 každých 10 minút v sedle (v preklade interval 5 minút), tak by sa zase musela posilniť Račianska radiála, čím by sa v podstate obnovil 2-linkový variant. Tiež aj večer by bol 5-minútový interval luxus, takže by asi stačila jedna linka v intervale 10 (alebo skôr 7,5) minút. Kombinácia 1 a 3 by bola pre Petržalku dobrá, čo sa spojení týka, avšak cez víkend a hlavne večer, by bolo lepšie mať jednu linku v intervale 7,5/10 minút.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.