Mám otázočku. Keď poradia 1 - 5 L7 od zajtra končia večer na Vinohradoch a odtiaľ robia dojazd s cestujúcimi po Kuchajdu, prečo dojazd s cestujúcimi nerobia aj ďalšie 4 poradia, ktoré tam cez deň prestávkujú?
Niečo spravil aj obchvat D4 a úsek Gagarinova-Avion je veľmi spoľahlivý... Čo sa týka kolón mám pocit že je najmenej náchylný a po druhé je to dôležitá spojnica...
pozerajuc useky okolo tipujem, ze cast objemu dopravy z pristavneho mosta stiahola D4, nasledne na R7 a napojenie sa na D1 az na mestskej strane.... pri prichadzajucich z lokalit Jaroviec, Rusoviec a Cunova to znamena usetrenie si tranzitu po vnutromestskych komunikaciach a par svetelnych krizovatiek....
17min reálne nemôžeš cakat na 98 ak to ide v meste bez zápchy. Takže ta hodina je úplne tentokrát irelevantna v tvojej ceste. Odrataj si 15min a namiesto 17 daj 2 ak je tam nadvaznost. 96 a 98 majú rovnaké intervaly v sedle.
Lenže človek nie vždy ide len z domu, niekedy má program, ktorého koniec napríklad nevie ovplyvniť a prichádza na zastávku len náhodne. Ale to už je mimo témy
Ale to, že Ti ušla pred nosom 96 je Tvoja chyba, že si si zle vypočítal cestu z domu na zastávku. Jedine, že by išla v predstihu. Takže tých prvých 15 min by si nemal rátať.
Na M.Hella mi pred nosom ušla 96, takže som čakal 15 min, z M.Hella k Prístavnému mostu 9 min, tam som čakal 17 min na 98 a ešte vyše 20 min jazda. Bolo to cez obed, neboli až také zápchy
Co vsetko do tej hodiny ratas lebo sa to zvladnut s 1 prestupom 96+98 a to nemoze by hodina , mozno tak pri prepchatom Pristavnom moste alebo ak ti vynechala napr. ta 98.
Častejšieakometro neplatí už dávno... aj celková koncepcia redukcie intervalov je nevýhodná pri potrebe prestupovania. Ak potrebujem ísť dlhšiu trasu, idem radšej autom, hoci mám celoročnú električenku, lebo čakať 15 min na prestup sa mi nechce. Minule som cestoval vyše hodiny z M.Hella na Ľubovniansku, nabudúce pôjdem radšej autom
Veď som písal, že v KV je 2,5-minútový interval len kvôli tomu, že tam idú 2 trate - z tunela a z nábrežia. Keďže najbližšie obratisko je až v KV (spojku na Riviére nepočítam, keďže nemáme dostatok 30T), tak 9 končí až tam. Ešte po Riviéru to dáva kvôli DD zmysel, ale ďalej je to už naozaj luxus, obzvlášť popri škrtaní iných liniek. Autobusy by sa v Petržalke síce obmedziť dali (veď 95 sa má zrušiť), avšak električka ani zďaleka neobslúži celú Petržalku (napr. západu, kde jazdí 80 a 93 električka veľmi nepomôže), a preto by nemali jazdiť autobusy redšie len preto, že tam jazdí električka.
Ak je v KV v sedle int. 2-3 min, prečo by to nemohlo byť aj v Petržalke? Veď je to najväčšie sídlisko. Radšej husto električka a redšie autobusy. Ale ak má byť električka nosná, má jazdiť často. Alebo už neplatí "jazdíme často ako metro?".
Keď už sa tu rieši linkové vedenie električiek, aká linka bude podľa vás viesť do Vrakune, ak sa raz tu trať podarí postaviť? 1 z Hl. st. a centra a nejaká linka z KV?
Ako by si vyriešil v Petržalke sedlo? Vtedy by bol 2,5-minútový interval v Petržalke celkom luxus (KV to má len kvôli tomu, že tam vedú 2 trate) a ak by jazdila 1 a 3 každých 10 minút v sedle (v preklade interval 5 minút), tak by sa zase musela posilniť Račianska radiála, čím by sa v podstate obnovil 2-linkový variant. Tiež aj večer by bol 5-minútový interval luxus, takže by asi stačila jedna linka v intervale 10 (alebo skôr 7,5) minút. Kombinácia 1 a 3 by bola pre Petržalku dobrá, čo sa spojení týka, avšak cez víkend a hlavne večer, by bolo lepšie mať jednu linku v intervale 7,5/10 minút.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si