Tých problémov by sa dalo nájsť viacero. Zavesili 15 na priecestie pri Riviére a tým pádom sa nestíhajú svetlá, obzvlášť ak je na zastávke plný balík. Takisto nebola zapracovaná rýchlosť 20 okolo zastávky Vydrica do jazdných dôb, takže sa nestíhajú ďalšie svetlá a meškanie narastá. Okrem toho bola zrušená trojminútovka z Mosta SNP na Šafárikovo námestie a tá jedna minúta bola presunutá na úsek z Krížnej na Trnavské mýto. K tomu ešte treba riešiť rôzne stojace a pretŕčajúce autá pri cyklopruhoch na Vajanského nábreží, či zablokovanú križovatku na Šafárikovom námestí a v meste sa začnú zbiehať vozy a ďalej sa zdržiavať, najmä ak sa 3 dostane pred 4 a tým pádom musí vypustiť celý cyklus pri Metropolke.
ja hovorim o dojme z toho, ako "navazne" su casovane signaly volno v priamom smere (aspon tam kde sa pohybujem ja)
a to je tak ze to nie je ani v prospech mhd a ani v prospech iad, nuz a co ta potom napadne ze v prospech koho to moze byt ?
(jasne ze to je len take kopnutie si, kedze obvzlast pri hustej sieti svetelne riadenych krizovatiek je pre jej vacsinu smerov v podstate nemozne robit "zelenu vlnu" pretoze sa hned objavia kolizie s druhou "zelenou vlnou" uplne staci ze z protismeru, to sa nemusime bavit ani o tych kolmych/inych vetvach v krizovatkach)
Tak tu je chyba na začiatku. Už na Kútikoch meškala 2 min.
Samozrejme, že naberala ďalšie dlhším pobytom na zastávkach.
To je však problém celej siete. Ak je vodič šuchtavý alebo mal inú príčinu na meškanie. Z Rače idú bežne ráno spolu L3,7 od Vinohradov, kde to brzdí semafor.
Kto sa nechce tlačiť počká na tú druhú v poradí..
Zastávka na Nám. Ľ.Štúra chýba.
Necestujú všetci z Karlovky. Aj v centre je dopyt na električku.
Tam je niekde preferencia pre cyklistov? Zatiaľ som si ju nevšimol. A miesto na prechádzanie (raz, keď tam premaľujú priechody pre chodcov a cyklistov na to, čo tam má byť podľa platných predpisov) na západnom okraji električkových nástupíšť má spoločné signály pre chodcov aj cyklistov
Inak ráno 7-9h každá jedna 4ka čo sa pohne na križovatke na výjazde na most SNP z KV už musí brzdiť a zastaviť na ďaľšom - kde 31 a 39 odbáčajú doľava. A po obslúžení zastávky pod mostom im za zastávkou zrovna zasa padne signál "stop". Akože jasné, potom musí každá jedna 4ka meškať.
ja mam v poslednom obdobi dojem ze fazy krizovatiek (a ich vzajomnu navaznost na tie susedne) optimalizuju na inu, v sucasnosti vyrazne preferovanu dopravnu skupinu.... (a nie, nie su to ani auta ani vozidla MHD, a ak ani nahodou netusis o ktoru skupinu sa jedna, skus sa len rozhliadnut tam kde si prestupoval z tej L4 na L70 a myslim ze Ti to dojde )
Napríklad aj ja som bol zástancom tejto zastávky ...
Ale tak chápem že trať na nábreží je v dezolatnom stave a pripomina jazdu loďou...
Akoze niektoré križovatky musia mať pevny cyklus.... Ale tak mohlo by to byť tak že by sa električka tiež prihlasovania že by to podržalo o pár sekúnd cyklus... Vyriešilo by sa toho veľa hold stále sa nájdu výhovorky miesto riešení
Keby len po večeroch.. Včera som išiel na 4ku o 7:25h zo Segnerovej smer do mesta. Podľa tabule už na Kútikoch mala 2 min.meškanie. Potom sme stáli necelé 2 min.pred Riviérou na signál voľno. Keď sme vošli do zast.Riviéra tak tam bola hlava na hlave a samozrejme že sme nestihli signál za zastávkou, takže ďaľšie 2 min. Za nami už stála 9ka a pred križovatkou už ďalšia 4ka. Na ďaľších zastávkach sa do voza tlačili študenti (akože nevadí že za nami už boli ďalšie dve súpravy), oni sa musia tlačiť do prvého čo príde, takže sa nevedeli zavrieť dvere a my sme boli telo na telo. Medzi tunelom a mostom SNP samozrejme signál stop a keď sme sa pohli tak na ďalšom semafóóre samozrejme padol stop (pri výjazde na rampu na Staromestskú). Pod mostom sme boli 7:41 (meškanie 6min). Čo som videl (už vonku) tak samozrejme hneď za zastávkou musela brzdiť, lebo mala "stop". Takže 70ku o 7:40 som nestihol a to som mal 5 min.čas na prestup. Nič to, o 7:45 mala ísť 50ka, tá ale došla až o 7:50h. Medzičasom dorazili z Dúbravky ďalšie tri súpravy, takže na autobusovej zastávke to vyzeralo ako na verejnom zhromaždení.
A to tu ešte niekto navrhoval zastávku 4ky na nám.Ľ.Štúra. Len to nie!! Jednak by pri výjazde musel byť semafór - aby sa nezrazili s linkou 1 a v realite by to určite vychádzalo tak - že by sa zavreli dvere a v tom by padol signál stoj (je tam pevný cyklus).
Ešteže na časti križovatiek z Dúbravky do centra má električka preferenciu, lebo inak by to trvalo minimálne hodinu. Tí čo nastavujú jednotlivé fázy pri pevných cykloch aj rozmýšľajú?, či dôležité sú autá a MHD nech sa ide bodnúť?
Tá križovatka by mala mať preferenciu ráno vypnutú pokiaľ to nevedia normálne nastaviť.
Teraz vždy ide nastavený signál na pozadí pri zopnutej preferencii a bočné smery po jej vypnutí čakajú ako píšeš.. Aj Mýtna zbytočne plná od Račianskeho mýta.
Viete niekto, či zmena preferencie pred NBS je trvalá, alebo je tam nejaká porucha? Električky preferenciu majú, ale autobusy smerom od Blumentálu nie. Je to tak už vyše dva týždne a trojminútové čakanie na zelenú v L94 v rannej špičke nie je výnimkou
No ja viem že to je tesnejšie, ale bohužiaľ sú rozbité prestupuje vazby fajn stane sa raz za čas ale naozaj keď každý 3 spoj ktorým idem stihnem prestup je to nafigu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si