Reply on: Ma178rek #248145:
Keby len po večeroch.. Včera som išiel na 4ku o 7:25h zo Segnerovej smer do mesta. Podľa tabule už na Kútikoch mala 2 min.meškanie. Potom sme stáli necelé 2 min.pred Riviérou na signál voľno. Keď sme vošli do zast.Riviéra tak tam bola hlava na hlave a samozrejme že sme nestihli signál za zastávkou, takže ďaľšie 2 min. Za nami už stála 9ka a pred križovatkou už ďalšia 4ka. Na ďaľších zastávkach sa do voza tlačili študenti (akože nevadí že za nami už boli ďalšie dve súpravy), oni sa musia tlačiť do prvého čo príde, takže sa nevedeli zavrieť dvere a my sme boli telo na telo. Medzi tunelom a mostom SNP samozrejme signál stop a keď sme sa pohli tak na ďalšom semafóóre samozrejme padol stop (pri výjazde na rampu na Staromestskú). Pod mostom sme boli 7:41 (meškanie 6min). Čo som videl (už vonku) tak samozrejme hneď za zastávkou musela brzdiť, lebo mala "stop". Takže 70ku o 7:40 som nestihol a to som mal 5 min.čas na prestup. Nič to, o 7:45 mala ísť 50ka, tá ale došla až o 7:50h. Medzičasom dorazili z Dúbravky ďalšie tri súpravy, takže na autobusovej zastávke to vyzeralo ako na verejnom zhromaždení.A to tu ešte niekto navrhoval zastávku 4ky na nám.Ľ.Štúra. Len to nie!! Jednak by pri výjazde musel byť semafór - aby sa nezrazili s linkou 1 a v realite by to určite vychádzalo tak - že by sa zavreli dvere a v tom by padol signál stoj (je tam pevný cyklus).
Ešteže na časti križovatiek z Dúbravky do centra má električka preferenciu, lebo inak by to trvalo minimálne hodinu. Tí čo nastavujú jednotlivé fázy pri pevných cykloch aj rozmýšľajú?, či dôležité sú autá a MHD nech sa ide bodnúť?
ES499.0001