Reply on: zakaznik #247857:
Ten podchod má byť otvorený nonstop, ako ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto. Ale toto je inštitúcia ktorá bola schopná sa do médií chvastať tým že v Žiline vybudovali okienko na predaj lístkov z nástupišťa, takže konečne budú môcť skvalitniť služby zatváraním stanice na noc (hoci vtedy tiež jazdí niekoľko vlakov za hodinu). "V civilizovanej spoločnosti by sa patrilo" veľa vecí ktorých sa nedočkáme kým bude verejná správa zložená z ľudí ktorých hlavným cieľom je zjednodušiť si život, nie poskytovať službu.
zakaznik
Ak sa vyskytne sťažnosť na vodiča, tak by malo logiku kontrolovať komplet dáta z palubáku u konkrétneho vodiča. Lebo nie každé porušenie končí sťažnosťou cestujúceho. Sú aj zamestnanci, čo porušujú pravidlá vedome a spoliehajú sa na to, že konzekvencie nastanú len občas... A to sa im oplatí.