Reply on: Mischo1 #247504:
To je pekná komédia. Páčia sa mi najmä argumenty typu "Jána Jonáša, je zo strany mesta a mestskej časti dlhodobo zanedbávaná, musíme sa spoliehať na pomoc nadnárodného koncernu Volkswagen Slovakia a.s. , čo je obrovskou hanbou pre mesto a mestskú časť, výška investícií Volkswagen Slovakia a.s. vysoko prevyšuje akúkoľvek pomoc zo strany mesta a mestskej časti" a "vybudovanie parkovísk pre občanov, nová kvalitná prístupová cesta, doplnenie osvetlenia, vybudovanie chodníkov, príspevky na detské ihrisko, vybudovanie kontajnerových stojísk, príspevok na lavičky, komunitné záhradky, výsadba nezanedbateľného počtu stromov, zástavky autobusov nebudovalo mesto , ale VW a mesto nie je schopné zabezpečiť ani len čistotu a údržbu", pričom jediné čo tam mesto vlastní je hlavná komunikácia a pozemok pod ňou. Zvyšný priestor "sídliska" je v majetku VW a vlastníka tej ubytovne.

si
aj dialnicny variant cez tunel pod karpaty by bol aspon pre mna kilometricky obdobny ceste cez mesto aj pre oblasti v severozapadnej casti mesta a vzhladom na vyssiu povolenu rychlost v trase aj rychlejsi....
a pri dobudovani krizovatky D1xD4 by si videl aj nemale znizenie zataze na pristavnom moste co by pomohlo aj vnutromestskej doprave (vratane VHD po nom premavajucej)....
a ano, ono by to pytalo tie tunely (trasy) oba, ale tak ako Ti napisal Valec v #247492 tak treba tlacit aspon za to co ma vyssiu sancu na realizaciu....
a (opat moje osobne fantazie) v idealnom pripade ked by uz v lokalite bol zostaveny raziaci stroj, by bolo dobre okrem 2 cestnych rur vyrazit aj tretiu zeleznicnu (a zaroven by vsetky tieto rury mohli mat spolocnu zachranarsku) a spravit cez nu spojku z trate 110 (asi od stanice zohor, aj ked idealnejsia by bola dnv kvoli trati do AT, len tam si neviem dobre predstavit zaustenie) na trate 120 (pk alebo jur) a 130 (ivanka pri dunaji alebo bernolakovo) pre nakladnu dopravu, cim by sa odbremenila bratislavska hlavna stanica od casti nakladneho tranzitu...
len teda okrem mojej velkej fantazie by toto vyzadovalo aj spolupracu a optimalizaciu nakladov medzi jednotlivymi organmi statnej spravy a statnych spolocnosti (nds a zsr), co je asi privelka utopia....