Reply on: Mischo1 #247504:
To je pekná komédia. Páčia sa mi najmä argumenty typu "Jána Jonáša, je zo strany mesta a mestskej časti dlhodobo zanedbávaná, musíme sa spoliehať na pomoc nadnárodného koncernu Volkswagen Slovakia a.s. , čo je obrovskou hanbou pre mesto a mestskú časť, výška investícií Volkswagen Slovakia a.s. vysoko prevyšuje akúkoľvek pomoc zo strany mesta a mestskej časti" a "vybudovanie parkovísk pre občanov, nová kvalitná prístupová cesta, doplnenie osvetlenia, vybudovanie chodníkov, príspevky na detské ihrisko, vybudovanie kontajnerových stojísk, príspevok na lavičky, komunitné záhradky, výsadba nezanedbateľného počtu stromov, zástavky autobusov nebudovalo mesto , ale VW a mesto nie je schopné zabezpečiť ani len čistotu a údržbu", pričom jediné čo tam mesto vlastní je hlavná komunikácia a pozemok pod ňou. Zvyšný priestor "sídliska" je v majetku VW a vlastníka tej ubytovne.

Stenly
Stále nerozumiem. Čiže po postavení toho tunela pôjdu podľa vašej teórie autá v smere V-Z (alebo naopak) cca 2x tak dlhou trasou, aká je dnes po obchvate cez Einsteinovu? To sa im možno oplatí 2-3 krát do roka, keď je v meste úplný kolaps. Zvyšok času určite nie. Navyše by ten tunel musel byť nespoplatnený, o čom pochybujem, že nebude.
Moja pointa je to, že v súčasnosti navrhnutá trasa tunela Karpaty (Rača-Z. B.) vnútromestu nič nepomôže. (Dokonca nepomôže ani inde a niekde dokonca uškodí, ale to je zase trochu iná téma.) Všetci akoby brali automaticky, že trasa, ktorú presadzuje NDS, je super a lepšej niet. Lenže keď sa to postaví takto, tak to mestu nič nepomôže a asi až potom budú všetci prekvapení a začnú volať po ďalšom tuneli... Je zarážajúce, že aj mesto je s tým OK. Nehovoriac o tom, že keby sa 2 mld. Eur naliali radšej do železničnej infraštruktúry v BA a okolí, tak by tu bola verejná doprava, a tým aj všeobecne doprava, o niečom inom.
Jedine, že by NDS počítala s tým, že sa to reálne postaví o 50-100 rokov. To už možno tá súčasná trasa bude mať väčší zmysel. To je ale samozrejme fikcia.