Nemohli by požiadať o eurofondy z nového programovacieho obdobia ? A aj keby to postavili za vlastné peniaze, tak do +- 2025 by trať stáť mohla a BA by si na zaplatenie musela požičať, ale 90 miliónov by sme utiahli aj sami, trošku zvýšiť dane a zarezať všetky ostatné projekty na 10 rokov je tiež cesta
Nový most nie je dimenzovaný na výstavbu trakčného vedenia.
Plán B je, že všetko ostane tak, ako je. Trolejbusy v Engerau nemajú súvislosť s nosným systémom.
Vie niekto čo sa bude diať ak sa petržalská električka nepostaví? Ako bude MHD na druhom brehu fungovať potom? Je nejaké trvalé dlhodobé riešenie - nejaký plán B? Plánuje sa do Petržalky zaviesť trolejbusová doprava? Videl som nejaké návrhy, ale všetko ide cez Prístavný most. Prečo nie aj cez Nový most?
keby len večer... toto leto sa mi neraz stalo cestou na 7-mu do tesca ZP, že keď som išiel 56-kou 6:37 z Ihriskovej a 6:52 som bol na konečnej ZP, aj som poškuľoval, či mi nejde hneď 4-ka, ale nikdy nešla a ani za 5 minút, kým som došiel k nadchodu pri Shopping Palace, som ju nevidel. Zato nie raz bola nástupná zastávka plná ľudí...
žeby zaúradovalo Tesco nachádzajúce sa doslova a do písmena pár metrov od tej zastávky, ktoré má názov svoradova a adresu tiež oficiálne svoradova 13, i keď netuším, prečo mu nepridelili adresu na palisádach, na ktorých tá budova má všetky tri vchody(hlavný pre zákazníkov, zásobovací a do bytovky)?
Názov budovy sa automaticky rovná komerčný názov? Touto logikou nie je aj DK Ružinov komerčný?
Som zvedavý, ako budú plesať blahom užívatelia L83, keďže väčšina z toho mála čísel domov na Kutlíkovej neleží na tomto technopolskom konci, ale na opačnom konci v lese pri Dostižke - a teda neviem, či si ľudia ten názov naozaj spájajú s lokalitou Technopolu. (Už aj tá drevená "infolata" na nároží, kde to meno ulice svietilo ako palcové titulky, sa dávno rozpadla).