Reply on: Ike #246322:
Problém Pražslej smerom na hl. st. sa dá riešiť vyrovnávacím časom na hlavnej stanici, ako je to napokon už teraz (41 na hl. st. bežne pauzuje aj vyše 20 minút, keďže tam vodiči čerpajú prestávky).Čo sa protestov pred ÚV týka, tak na linke budú premávať TNS 12 schopné jazdy mimo trakčného vedenia. Smerom z Koliby na hl. st. problém s obchádzkovou trasou nie je, takže protesty by spoľahlivosť na Drotárskej obmedziť nemali. V smere na Kolibu je to horšie, ale nové trasovanie na tom jič nemení.
Čiže záver je, že spojená L41+44 má potenciálne problémové body vždy až v závere svojej trasy a teda spojenie liniek bude mať oproti súčasnému stavu malý dopad (nie ale nulový).
Argument o tom, že spojenie využije minimum ľudí, je samozrejme validný. To už si musia kompenetntí zvážiť, či možnosť cestovať bez prestupu stojí za prípadné riziká.
810zssk
Viem si ale predstaviť riešenie že by 44 jazdila na Šulekovu, a 41 v trase Hlavná stanica - Drotárska - Búdková - Kollárko, keďže tam beztak bude baterkáč, takže ho tam otočiť vieš (chce to len striešku navyše). Len zas Kollárko tiež nedisponuje nejakou veľkou kapacitou na vyrovnávačku 44 aj 80, plus neviem ako by to vyšlo finančne (počet vozidiel).