Reply on: david11 #246332:
1. schody máš aj k električkovému nástupišťu na stanici2. na Hodžku sa dá prejsť aj úrovňovo, akurát za cenu dlhšieho čakania na semaforoch
3. radšej ako 1/7+44 by som využil peší presun na zastávku Karpatská po Palárikovej ul. (500 m od stanice, 5-6 minút chôdze), kto nepozná Bratislavu by tam však mohol poblúdiť
birch
Čo sa protestov pred ÚV týka, tak na linke budú premávať TNS 12 schopné jazdy mimo trakčného vedenia. Smerom z Koliby na hl. st. problém s obchádzkovou trasou nie je, takže protesty by spoľahlivosť na Drotárskej obmedziť nemali. V smere na Kolibu je to horšie, ale nové trasovanie na tom jič nemení.
Čiže záver je, že spojená L41+44 má potenciálne problémové body vždy až v závere svojej trasy a teda spojenie liniek bude mať oproti súčasnému stavu malý dopad (nie ale nulový).
Argument o tom, že spojenie využije minimum ľudí, je samozrejme validný. To už si musia kompenetntí zvážiť, či možnosť cestovať bez prestupu stojí za prípadné riziká.