Reply on: 3pa3ck3 #245591:
myslim tu medzinarodnu. ta pod kolajiskom ma opodstatnenie - chodia odtial autobusy na juh viedne, ktore idu v podstate iba rovno po jednej ulici laxenburger strasse a su vonku z mesta.nevidim v tom problem aby autobusy na zahorie zacinali na konecnej elektriciek v dubravke alebo autobusy na juhovychod v podunajskych biskupiciach. v raci sa vybudovalo P+R parkovisko, mohlo sa tam postavit aj obratisko primestkych autobusov. ale to by musela mat bratislava nejaku rozumnu koncepciu hromadnej dopravy a nie ze kazdy si robi svoje na svojom piesocku. bratislava by mohla mat taku super dopravu keby sa niekto pozrel trochu na zapad.
zakaznik
Problém na Nivoch je, že keď tam človek vojde, tak v prvom rade nemá tušenie, kde je vlastne tá stanica, lebo značenie je nevýrazné, navyše iba v slovenskom jazyku.
Prvý nápad môže byť ísť eskalátorom oproti dverám hore ako v Českých Budějoviciach.
Keď to tam už aj človek pozná, tak eskalátor do vestibulu stanice je spravený z opačnej strany prízemia. Na jednej strane chápem, že majiteľ budovy chce maximalizovať viditeľnosť obchodov pre cestujúceho idúceho do vestibulu. Ale tu je to spravené už za hranicou serióznosti podľa mňa.
Pritom pripomínam, že na prvej vizualizácii Nív je nakreslený eskalátor od zastávky MHD do suterénu už pred vstupom do budovy.