Reply on: 810zssk #245596:
Damy a pani pisem v style "no offense" - verejne zamyslenie sa:Spravit z Dubravky prestupiste pre Zahorie , alebo este nebodaj DnV/Bory? Za tieto napady vrela vdaka za vsetkych Dubravcanov zijucich pozdlz Sararatovskej / Repasskeho.
Uz teraz mnozstvo a frekvencia spojov "rusi / irituje" v nemalej miere obyvatelov dotknutych ulic - otrasy od elektriciek a nizkofrekvecny zvuk TDI-ciek autobusov sprijemnuju vsetkym byvanie od skoreho rana do neskoreho vecera. Na temu hluku a jeho negativneho vplyvu na zdravie sa uz toho hadam po svete popisalo dost - skoda ze to akosi nikto "nezvazuje", v resp. na papieri skvele napady. Hlavne ze "sa splnaju papierovo normy" - co tam po realite/skutocnosti/ludoch..
Developer autobusovej stanice Mlynske Nivy sa nedopatrenim netrafil - mali byt postavene na konci Dubravky Pri Krizi. Hrozi ze mnozstvo obsluzenych cestujucich by tomu na zaklade pozorovania a vizii DPB/mesta odpovedalo daleko lepsie nez aktualna adresa

zakaznik
Problém na Nivoch je, že keď tam človek vojde, tak v prvom rade nemá tušenie, kde je vlastne tá stanica, lebo značenie je nevýrazné, navyše iba v slovenskom jazyku.
Prvý nápad môže byť ísť eskalátorom oproti dverám hore ako v Českých Budějoviciach.
Keď to tam už aj človek pozná, tak eskalátor do vestibulu stanice je spravený z opačnej strany prízemia. Na jednej strane chápem, že majiteľ budovy chce maximalizovať viditeľnosť obchodov pre cestujúceho idúceho do vestibulu. Ale tu je to spravené už za hranicou serióznosti podľa mňa.
Pritom pripomínam, že na prvej vizualizácii Nív je nakreslený eskalátor od zastávky MHD do suterénu už pred vstupom do budovy.