a teraz sa chodte pozriet do nejakeho vacsieho zapadneho mesta ze ktore maju centralnu autobusovu stanicu. skoro ziadne pretoze je to blbost.
vo viedni tie dve zastavky pri ceste na erdbergu neratam a tu pri hautbahnhofe kde chodia max balkanske autobusy uz chceli davno zrusit.
vzdy primestske autobusy zacinaju niekde na konci mesta pri konecnej metra alebo pri nejakej zeleznicnej stanici.
je totalny nezmysel aby napr autobusy do malaciek zacinali na autobusovej stanici.
vo viedni tie dve zastavky pri ceste na erdbergu neratam a tu pri hautbahnhofe kde chodia max balkanske autobusy uz chceli davno zrusit.
vzdy primestske autobusy zacinaju niekde na konci mesta pri konecnej metra alebo pri nejakej zeleznicnej stanici.
je totalny nezmysel aby napr autobusy do malaciek zacinali na autobusovej stanici.
Ike
Dnešná stanica má svoje muchy (predovšetkým výpalné), ale obchoďáky sú napr. na rozdiel od Cubiconu plné, takže očividne sa stretla ponuka s dopytom a priestor nástupíšť je tiež plný, nehovoriac o tom, že cestujúci nie sú pod vplyvom poveternostných podmienok a že keď im (hlavne mladým študentom) utečie autobus, tak pobehajú po obchodoch a suchou nohou následne nastúpia do autobusu, čo vytvára výborné podmienky pre rozvoj dopravného správania ďalšej generácie. Ja neviem teda, čo by malo byť tomuto alternatívou, lebo postaviť autobusovú stanicu a nemať tam žiadne možnosti trávenia voľného času v prípade ak mi ujde spoj, to sa trocha míňa účinku.