Reply on: FFF13 #245509:
Interrail som nikdy nemal, ale ponúknem pár všeobecných tipov:Na dopravu do Švajcu je praktický railjet Bratislava-Zurich: prejdeš na jeden šup slušné vzdialenosti a takmer stále máš parádne alpské scenérie.
Za týždeň sa nedá vidieť celú Európu, čiže záleží, ktoré končiny ťa lákajú kvôli zastávkam na prespatie, sightseeing, vybláznenie sa v meste / mori / lese. Na severe sa to dá spojiť s nejakou špecialitou typu vlakový trajekt alebo kodanský most cez more, no a smerom na juh samozrejme trate cez menšie i väčšie pohoria, okolo jazier či po pobreží.
Pri TGV si imho zváž, čo od toho čakáš. Ak stačí previezť sa, je to zaujímavé. Pozorovať krajinu mi ale úplne nevyšlo - z celého Francúzska medzi Lille a Montpellierom si pamätám akurát monotónne lúky, polia a dlhé zárezy. To už ma viac oslovili juhobelgické údolia, kde je Dinant, Namur, Liège.
Petto
Ak elektricka z centra stala na CSS Riviere a naskocila jej potom zelena tak ked prisla k zastavke tak naozaj chodci aspon z prednej casti stihali zelenu vlnu cez 3 prechody - elektrickovy, Karloveska, Molecova bez bežeckych sil. Ak vsak elektricka prisla neskor k zastavke tak uz na Karloveskej chodci nedostali zelenu ale spravidla chodili na cervenu lebo zelenu mali akurat auta z Dlhacov ktore mali prehnanu dlhu zelenu . Nasledne stihli chodci zelenu cez Molecovu k zastavke 32/33.
Prehnane dlhu zelenu vlnu z DD pre IAD potom skratili a boli urobene 2 kratke zelene pre chodcov z eliny cez Karlovesku v 1 signalnom plane.