Tak 640 nestačí, že zredukovali o tretinu, cez zimné prázdniny premávajú presne tie spoje, ktoré sú naviazané na vlaky, ktoré cez zimné prázdniny nepremávajú. No a aby to bolo ono, na vlaky, ktoré premávajú, zas je prázdninové obmedzenie od BID, takže premávka je v špičke presne opačná. A potom Vachová u BID mi vykladá na fejsbukoch, že ľudia si nevedia vynachváliť PRIAME spoje do BA (609, 622, 645 ako 605).
Hej, opäť je PAD dezintegrovaná sockáreň.
Hej, opäť je PAD dezintegrovaná sockáreň.
810zssk
2. Absencia *nepovinného* check-outu znemožňuje diferencovať dĺžku cesty. Čiže buď dáš všetkým cenu ako za kratšiu cestu (výpadok tržieb -> dnes úplne nereálne), alebo všetkým dáš cenu za dlhšiu cestu (kartový systém je nevýhodný).
3. Model kde check-in naúčtuje dlhú cestu a prípadný check-out to upraví na krátku cestu úspešne funguje v Brne aj Ostrave a naozaj tam žiadne rady pri dverách nevznikajú, napriek tomu že tam platbu kartou využíva veľká časť cestujúcich.
4. Bez údajov o check-oute nemôžeš optimalizovať tarifný systém na dnešnú dobu. Napr. budeš musieť stále účtovať cestujúcemu čas čo čakal na zastávke na ďalší spoj, ako pri papierových lístkoch.