Reply on: M@trixX #244982:
Súhlas. Chcel by som vidieť do hlavy človeku čo považuje za dobrý nápad ukončiť vlak z Košíc v Trenčíne. To je ukážkový príklad ako osekávaním výkonov v skutočnosti o peniaze prísť, keďže náklady ušetríš len na cca štvrtine trasy, ale haldy cestujúcich čo by ten vlak využili (a tržby z nich) ti vypadnú z celej trase. Apropo, to čo spravili s Cassoviou, resp. po novom jej ekvivalentným Považanom je tiež na spadnutú sánku. Je to zvláštne, lebo z PDO mám pocit že ho robia ľudia ktorí tušia kde je sever a poznajú princípy moderného dopravného systému, ale v tomto jednom rozmere dávajú totálne 19. storočie.
Valec
Pochopiteľne, keďže BID nie je pôvodcom a teda ani vlastníkom dát, tak ich poskytnúť nemôže. Dokonca nimi vo vhodnej spracovateľnej forme ani nedisponuje (asi 2x sa pracne opísali, ale je s tým toľko práce, že ten výsledok tomu nezdopovedá).
Návrh na zlepšenie mám - zobrazovať všetky linky len v ich oficiálnych trasách, bez ohľadu na jednoduchosť spracovania v zvyšných úsekoch. A ak je záujem zobrazovať aj iné vlakové trasy (napr. Rakúsko), tak ich dať do osobitných liniek bez označenia a tieto nezverejňovať do VZT.