Ak som dobre porovnal súčasné s novým, tak asi len to, že napr. 42ka bude mať o jedno poradie menej. Doteraz mala ráno o 6h a 8h 10 odchodov, o 7h 8 odchodov z CV. Po novom bude mať 9 odchodov od 6h do 8h. Večer o 23tej o jeden spoj menej. Takže myslím si, že sa len spravila redukcia aby sa muselo menej obsadzovať keďže asi nie je kým. 71 ma tiež celkom výrazne zmenené časy a počet odchodov z Čiližskej ráno. 72 ma tiež upravené výraznejšie časy. Ostatné linky nebadám nejaké väčšie zmeny okrem toho, že sa posunuli odchody o minútu/dve. Vyzerá to skôr tak, že Hrobonka potrebovala trošku malej redukcie...
"Nasleduje zastávka: Pri sade. Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás upozorniť že zastávka Pri sade nie je pri Sadoch. Next stop: Pri sade. All passengers are kindly reminded that the stop Pri sade, by the Sad, is not by the Sady."
"Nasleduje zastávka: Sady. Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás upozorniť že zastávka Sady nie je pri Pri sadoch. Next stop: Sady. All passengers are kindly reminded that the stop Sady is not by the Pri sade, by the Sad."
To ešte nie je tak zlé ako keď mal SL na linkách od Pezinka zastávky Pri vinohradoch a ŽST Vinohrady. Celkom často sa stávalo že cestujúci si vypýtal lístok na Vinohrady a nejaký nový neznalý vodič mu dal lístok na Pri vinohradoch (lebo to bolo bližšie takže pri listovaní zastávok to bolo skôr)
Podľa mňa nie je v súlade s metodikou, pretože vzniknú zastávky so zameniteľným názvom Sady vs. Pri Sade, ktoré sú dokonca *naraz* obslúžené až dvoma linkami (91 a 191).
Je to už druhý prípad po prípade "Hrubé lúky" a "Pri Hrubej lúke", pričom v iných prípadoch sa práve takéto zámeny eliminovali.
Aj by som to pomenoval presne čo si o tom myslím ale dostal by som ban za vulgarizmy
Hlavne že robia tupé premenovania ale že “najlepší primátor” nevie s kompletnou prevahou v mestskom zastupiteľstve zlepšiť rozpočet DPB aby sa napríklad posilnili spoje do Borov či inde…
Tiež nerozumiem tomu prečo linka 39 s intervalom 20/20/20//20 je farebná a linka 70 s int.12/15/15//15 nie je. Detto linka 78 - minimálne v úseku Dolné hony - Astronautická je to nosná linka s hustým intervalom.
Mat prehladnu mapu s farebnymi linkami by som rozhodne nanazyval sotoblbostou, ved to tak ma hadam takmer kazde vacsie mesto. A samozrejme, ze nemoze mat svoju vlastnu ciaru a farbu uplne kazda linka v tak obrovskej sieti, kedze by to stratilo na prehladnosti a jednotlive cesty by sa totalne zlievali (napr. na tom kusku medzi zastavkami Podvornice a Segnare by si mal 17 rovnobeznych ciar). Takze sa povyberali najdolezitejsie linky a ostatne boli spojene do sivej ciary, urcite ovela lepsie ako to co byvalo vo vozidlach 10 rokov dozadu, ked mapa mala len 3 farebne trakcie a pri kazdej milion liniek.
To ci bol vyber danych liniek spravny je uz druha vec, pri tej 70tke suhlasim, ze asi mala byt farebna. A este by som mozno pridal 63.
Celkovo mat nosne linky oznacene farebne je podla mna super, hlavne ked su uz aj farebne CP na zastavkach (na webe boli vzdy). Povedzme ze casto cestujem L71, tak cumim na najblizsi odchod v CP na mobile, vidim modru, cestujem v trolejbuse a zapozeram sa do trolejbusovej schemy kde je modra 71, to iste v kazdej mape dennych liniek. Jednoducho to clovek dostane do podvedomia. Potom dojdem na zastavku napriklad na Trnavskom, kde je milion liniek ale automaticky ma hned uputa moja modra farba pri hladani v zastavkovych CP. To iste pri vylukach, ked su nejake oznamy (ci uz tu na webe alebo na zastavke) a vidim v nom svoju farbu tak to lepsie uputa pozornost.
No ale co sa tyka displejov, tak tam uznavam, ze to nie je az tak podarene a asi by som to zrusil.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk