Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #234873:
Stačí iba meno. Odpovedajú na každý podnet, a veci ako nezastavenie na zastávke alebo taký výrazný predčasný odchod riešia dosť vážne.

Pri iných veciach ako zastavenie od obrubníka meter a podobné nevhodné zastavenia je to už horšie, to sa (aspoň podľa mojich skúseností) tvária ako sa to nedá a že šak vozidlo zastavilo na zastávke a dvere sa otvorili tak čo má cestujúci za problém a nemajú čo riešiť.

Ale zmysel určite má písať pri všetkých problémoch, lebo čím viac cestujúcich sa bude sťažovať na tieto veci tým ťažšie sa im bude pred problémami zatvárať oči.

A možno sa raz dočkáme aj toho, že bude DPB (alebo možno koordinátor) sám vykonávať audity v teréne a kontrolovať sám správanie vodičov aby ho zachytil skôr ako sa s ním stretnú zákazníci (podobne ako sa to už dávno deje v súkromných spoločnostiach).
Nejak rychlo ste zrusili anketu ako su ludia spokojni s novym webom 😃
Reply on: Jak44 #234872:
Myslím to skôr tak, či to má mať ,,oficiálnu" formu (meno, adresa,...). Meno tam samozrejme napíšem, veď je koniec-koncov aj v emailovej adrese. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #234870:
vnutorna.kontrola@dpb.sk

Treba sa aj podpísať. Je to minimálne slušnosť. 🙂
Zdravím, neviem či to sem patrí, ale chcem sa spýtať, aký je tu názor na novú aplikáciu imhd.sk pre Android a či niekto plánuje s tým niečo robiť. Podľa mňa tá appka nikdy nevynikala kvalitou, ale po poslednom update (v súvislosti s prestavbou celého portálu imhd) je to úplné dno. Žerie to vyše 100 MB a nevie to nič, len zobrazovať webstránku, rovnako ako každý browser. Bez pripojenia na internet nepoužiteľné. A nie som sám, komu to vadí. Tá aplikácia zbiera samé jednohviezdičkové hodnotenia. Doteraz som si tú aplikáciu držal kvôli offline CP, ale teraz išla preč.

Škoda, pretože viaceré slovenské mestá (Nitra, Prešov, Žilina...) majú k dispozícii použiteľnú a dobre hodnotenú aplikáciu pre MHD na Android, ktorá funguje aj offline. Dokonca niektoré dokážu v offline režime aj vyhľadávať spojenia, to už je aký luxus! Niečo také by som si ani netrúfal žiadať, stačila by schopnosť zobraziť CP, a v online režime k tomu ukázať aj meškania.

Áno, chápem, že imhd je nezávislý projekt, nestojí za tým DPB ani magistrát, a keď sa mi nepáči, mám smolu. (DPB nemá žiadnu appku a IDS BK tiež funguje len online.) Ale keď už to roky robíte a pustili ste sa aj do prestavby celého portálu, je škoda, že Android ostal bokom. Súčasná appka je ako zlý vtip. Ak nie je vôľa ani kapacita vyrobiť poriadnu appku, bolo by lepšie tú súčasnú úplne stiahnuť.
Reply on: 810zssk #234869:
Je nutné sa tam aj podpísať, alebo môže byť aj anonymná, príp. čo je lepšie?
Reply on: Urbanway 2423 #234868:
Urcite ma zmysel a urcite sa nou niekto zaoberat bude. Predcasny odchod z vychodzej zastavky je neakceptovatelny, obzvlast o vyse 2 minuty.
Reply on: Jadran #234866:
Vďaka Jadran, tú N70 tam občas (výnimočne) vidím, že tam poctivo stojí a čaká. Keďže ale N47 na nikoho nečaká (čo by určite mala, keď už nedokáže chodiť načas), tak si lážo-plážo odchádza od xx:22 až xx:27, podľa toho, ako rýchlo/pomaly jazdí vodič a pod. Chápem, že chce ísť domov, ale 2,5 minúty je už dosť. Myslíte si, že napr. taká sťažnosť by mohla pomôcť, budú sa ňou vôbec zaoberať?
Reply on: gejza #234860:
Dnes ráno meškania a-66 na Drieňovej v smere z Prievozu 7-8 min.
Reply on: Urbanway 2423 #234850:
Pokiaľ viem, oficiálne sa tam nečaká na žiaden prestup, predpísaná nadväznosť je len v smere na stanicu - N70 ako v poradí posledný nočák musí na Hodžovom vždy počkať na N72, ktorá prichádza smerom z Honov, ak by meškala. Väčšinou však v čase príchodu N70 ten trolejbus tam už stojí.
Na druhú stranu, tá N47 je síce dojazdový spoj, no stále berie cestujúcich po Hrobonku, čiže určite nemôže odísť skôr. Teda, nemal by...
K 30.9. sa rusi 801?
Reply on: GHZ6621 #234863:
Asi nie, ale na čo ju zbytočne ničiť v premávke?
Reply on: N/A #234861:
V článku sa spomína aj 21 Tr, tá má nevyhovujúci stav?
Reply on: N/A #234861:
Nechápem, že zrazu je už dostatok 30Tr/31Tr a neboja sa, že im ich zničia? Zvláštne, že ich na nočákoch stále silou mocou držali, ale hlavne že s tým idú konečne niečo robiť. 👍
Reply on: Urbanway 2423 #234859:
k tej spoľahlivosti - 66 ide v rannej špičke od zastávky Mierová po Mliekárenskú v podstate stále v zápche, takže žiadna výhoda oproti 209
Reply on: MatejBA #234858:
64 má byť v blízkej dobe zlúčená s 41, takže to by asi nebol dobrý nápad. 🙂 Celá 64 premáva len kvôli využitiu trate na Prokopa Veľkého. Skôr 209 by ešte ušla, ale myslím si, že predĺženie trolejbusov (či už normálych, alebo naftových) je nereálne a z môjho pohľadu aj zbytočné. Myslím si, že 66 bude v špičke spoľahlivejšia, ako by bola 209 alebo 64, ktoré idú po Šancovej, Pražskej.
Reply on: gejza #234857:
64 potiahnut z Jelacicovej k Nuppu by nemuselo byt zle riesenie 🙂

Mohla by sa skratit/predlzit k Vozovni/Valasskej kvoli socialke a pripadne na nej mordovat 30TrDG kym by sa postavila trat.
Reply on: MatejBA #234852:
a možno by sa oplatilo postaviť tam trolejbusovú trať a potiahnuť tam niečo z Mliekárenskej alebo Jelačičovej
Reply on: MatejBA #234854:
Áno, 67 by bola pri električke skôr, ale ľudia budú podľa mňa cestovať smerom do mesta, čiže budú síce na Súmračnej skôr, ale o to dlhšie budú musieť cestovať električkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.