Reply on: 810zssk #244595:
Toto bude chyba trnavskej Arrivy. Navrhoval som im používať trojciferne čísla, lebo je to lepšie ako nič a logistikou, že tretie a posledne dve l číslice z licenčného čísla budú číslo linky. Taky quick win, kým sa v Ttsk neurobí nejaká väčšia optimalizácia.Logiku to ma v tom, že prvá číslica v licenčnom čísle je označenie kraja a to je pre všetky linky v Ttsk 2. Druhá a tretia číslica je poradové číslo okresu podľa ŠÚ SR a keďže v Ttsk je okresov 7, druhá bude vždy nula. Tretia bude podľa okresu. Stvrta číslica podľa metodického pokynu je typ linky, to je v celom Ttsk 4. Piata a siesta sú poradové číslo linky.
Navrhoval som ze linka 207415 bude podľa tohto 715 co bude v kraji unikátne označenie, lebo linka 206415 by bola 615.
Transdata sa na to vykaslala a pracuje s posledným trojcislim, teda 207415 bude 415 a 206415 bude.... 415. Je to tak aj v busoch arrrivy TT.
birch
Celkovo to odchody z nasledujúcej zastávky ukazuje nejako divne. Ked som šiel opačným smerom (do Bratislavy) tiež L269, vždy sa v zozname zobrazovali najviac tri nasledujúce spoje (bez ohľadu na to, či idú po tej istej trase, ale nebol tam ďalší spoj tej istej linky tým istým smerom), a zobrazovali sa medzi nimi aj mestské linky 030, 063, 037. Ale na Patrónke a na Račianskom mýte sa nezobrazili prestupy žiadne (bola tam len nejaká reklama na BID) a pod stanicou sa zobrazili len dva spoje PAD idúce tiež na Nivy.
Smerom von z Bratislavy displej určite odchodov ukazoval viac alo tri, ale nesledoval som to, až kým ma nezaujala linka 422 a začal som hľadať, čo je to zač...