Zabudol si povedať, že aj hlásič môže mať poruchu. Je tam veľa vecí, čo to môže byť, ale tvoj príspevok v tejto diskusii je zbytočný, radšej to pošli mailom do DPB, to má aspoň význam.
Tušíte niekto prečo 2045 nehlási zastávky? Keďže je to dosť nový voz, predpokladám že hlásiče fyzicky má, ale očividne sú vypnuté/odpojené, lebo nie je počuť vôbec nič. Nie je to potichu, je to úplne off.
Pointa je práve v tom, že na to miesto autobus nechodí a inštalovali si ho tam majitelia bufetu. Klasické označníky na obratisku samozrejme vymenené budú.
Označník pri Lesanke na Kačíne (asi 200m od obratiska), ktorý sa výmeny za nový typ nedočká, si nevšimol asi nikto (aspoň som to tu ešte nevidel). Pre zaujímavosť dodám, že pred vyše 20 rokmi bol zrejme na tomto mieste tiež označník, ktorého torzo sa neskôr povaľovalo v lese pri lesnom chodníku asi 500m odtiaľto v smere do Záhorskej Bystrice.
ďakujem za ľudský prístup vodičovi bus 80, ktorý na mňa počkal hoci som dobiehala zboku a nemusel má vidieť. Nestihla by som stretnutie na úrade, kde som presne objednaná. Veľká vďaka. Dana
Mňa v tej Trnave fascinuje, že dopravca na vnútornom infopaneli normálne sproste informuje cestujúcich o nezmyselnom čísle linky a vôbec mu to nevadí. Objednávateľ detto.
Nie je to chýba trnavskej Arrivy, lebo to tak má aj bratislavská Arriva a každý ďalší dopravca čo používa tento vizuál. Je to proste lenivosť Transdaty.
Na druhej strane, maslo na hlave má aj koordinátor systému ktorý nemá svoj vlastný systém pre tieto exporty ktorý by následne dopravcovia mohli používať, s istotou že tam nateká to čo tam má byť.
"Oddelenie komunálneho podniku malo k 1. aprílu 105 zamestnancov. Budúci rok plánuje ich počet zvýšiť na 130 a v roku 2026 na 237 zamestnancov."
(DrevníkN)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirec240
Kačín
Kačín