Reply on: si #244515:
Vedeli alebo museli sme si poradiť.Pamätám niekedy v polovici 90tych rokoch sme šli s kamarátom linkou 57 a chceli sme vystúpiť na dnešnej zastávke ŽST Petržalka (pred stanicou). Zastávka bola na znamenie, tlačítko na strope kam sme nedočiahli a v autobuse len my dvaja. Tak sme sa pri odbočovaní z Rusovskej do Kopčianskej postavili zo sedadiel ku stredným dverám (pri nich sme sedeli) a vravím kamošovi: "Myslíš, že nám zastaví?" a z kabíny vodič zakričí "Musíte si zazvoniť!" Takže nezostávalo nič iné, len sa postaviť na sedadlo a natiahnuť sa k tlačítku.
Ike
A čo sa týka mobility, tak sa len odvolám na bod 1, že viac ako 3/4 zastávok dnes už na znamenie je - nezavádza sa nič nové a teda množina pravidelných cestujúcich MHD, ktorí sa ešte so zastávkou na znamenie nestretli, konverguje k nule.
Zavedenie zastávok všetkých zastávok na znamenie je na to, aby bol jednoznačný systém pre cestujúcich - navyše s kombináciou s dopytom je to prirodzené kombo. Za mňa buď všetky, alebo ani jedna.
Je to neporovnateľné s vysokopodlažnými nočákmi, ktoré sú vzhľadom na to, že NP vozidlá spinkajú sladkým spánkom v depe, výsmechom.