Reply on: 810zssk #244462:
A potom preco cim dalej tym viac ludi chce/kupuje auta. Nie len taketo tarifne fauly, ale aj skvela logika ze sa z vlakovej stanice tazko alebo vobec da dostat niektorymi smermi (v mojom pripade casty ciel je 25 minut autom, 1:15-1:30 autobusom alebo ak nestihnem spoj tak 1:15 vlakom a potom hodina peso lebo nie je ziadne spojenie Zohor - Lozorno) a nedostatok rusnovodicov/soferov sposobujuce vypadky spojov a potom taketo momotiny co vymysla ZSSK.Zacinam si mysliet, ze Cesky rezim, kde stat plati za EC/IC/R a zvysok si platia kraje by sa mal zaviest aj tu.
Celý proces je výrazne rýchlejší a plynulejší. Priložím kartu, vodičovi sa zobrazí aké lístky na nej mám a tým je to vybavené.
810zssk
Jediné čo by som videl ako veľmi teoreticky možný problém je absentujúci standby mód čítačky, ale keďže ten mali aj Mijoly (hneď po priložení karty bez akéhokoľvek vstupu vodiča prečítali typ karty a vodičovi ho zobrazili), bol by som prekvapený ak by to Vesny nedokázali.
Potom je to ešte o rýchlosti procesora, s tým Mijoly dosť bojovali, ale Vesny sa mi zdajú celkom rýchle. Ak vyhodnocuješ podľa už zadanej cieľovej zastávky, stačí ti overiť že na karte je CL s príslušnou zónovou a časovou platnosťou, kdežto pri mňou navrhovanom režime potrebuješ zaradom overovať jednotlivé zastávky, čo môže trvať trochu dlhšie. Ale aj keby toto bol problém, stačí vyhodiť môj návrh aby sa zobrazovalo po ktorú zastávku lístok platí a len zistiť či platí medzi aktuálnou a nasledujúcou zastávkou. Ani v IDS JMK pokiaľ viem strojčeky nepíšu kam je až lístok platný (tam to ani celkom nejde spraviť, keďže ich tarifa nie je tak hlúpa ako naša), len zobrazia aké lístky sú ku karte viazané a podfarbia ich podľa platnosti (zelená - lístok je z tejto zastávky platný, oranžová - lístok z tejto zastávky platný nie je platný, ale môže byť platný ak je kombinovaný s iným lístkom, červená - lístok je neplatný).