Reply on: S499.1023 #244397:
teoreticky by mohli aj z inych napajacich usekov, avsak len v usekoch za tym istym usmernovacom (neviem ale ako su zapojene meniarne, teda ze ci je jeden velky usmernovac na cele trafo alebo su nejake "mensie" usmernovace obslujuce len nejaky mensi pocet (ci dokonca jeden) usekov#244392 - technicky by si musel mat v meniarni v jednosmernom okruhu zas nejaky menic, ktory by pri prekroceni stanoveneho napatia (= pri prebytku vykonu v obvode) na zaklade parametrov odoberal nadbytocny vykon a zmenil ho na striedave (a to uz potom pripojit ci uz na primar (nevyhodou je potrebne vysoke napatie) alebo sekundar trafa (nevyhodou je nizsia ucinnost) v meniarni; a toto predpokladam ze vzhladom na ceny menicov a ocakavatelnu "usporu" je asi nezaujimave....
Dispecer
https://imhd.sk/ba/doc/sk/10102/Hist%C3%B3ria-bratislavskej-MHD-v-rokoch-2010-a%C5%BE-2015
"(...) Zároveň všetky autobusy týchto dvoch vozovní obdržali 5-miestne evidenčné čísla tak, že k pôvodným číslam sa pridala 5. číslica určujúca vozovňu, 1 - Trnávka, 2 - Jurajov dvor. (...)" (Pozn. Podľa starších správ o zaradení nových vozidiel tu na imhd.sk boli 3 - Krasňany a 4 - Petržalka.)
Toto číslovanie podľa všetkého sa používa naďalej, avšak už nie pri evidenčných číslach vozidiel (z používania 1., príp. 5. cifry na identifikáciu príslušnosti k vozovni sa ustúpilo v 2019 - viď https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/K%C4%BAbov%C3%A9-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zara%C4%8Fuj%C3%BA-do-prem%C3%A1vky).