Keď sa tu zase pripomenuli označníky, prečo na niektorých zastávkach na jednom stanovišti nechal DPB starý označník a na druhom je už osadený nový? Nemyslím tým teraz stanovištia typu nočná Pod stanicou na Šancovej smer HLST, ale za posledný štvrťrok som postrehol minimálne tieto dvojice:
1. Hroboňova smer mesto vynovená zastávka aj s obstojným prístreškom, el. tabuľou a novým označníkom vs. smer Patrónka starý označník, pôvodný stav a jediný úkryt pred dažďom poskytuje podstavec bilboardu a sedenie zabezpečuje jedna doska cca. 0,3*3 m; tá asi najviac bije do očí.
2. Pračanská na ul. Pri mlyne(teraz si nespomeniem, ktorý smer mal starý a ktorý nový)
3. ktorási zastávka, možno aj viac, na hradskej medzi Toryskou a kostolom.
1. Hroboňova smer mesto vynovená zastávka aj s obstojným prístreškom, el. tabuľou a novým označníkom vs. smer Patrónka starý označník, pôvodný stav a jediný úkryt pred dažďom poskytuje podstavec bilboardu a sedenie zabezpečuje jedna doska cca. 0,3*3 m; tá asi najviac bije do očí.
2. Pračanská na ul. Pri mlyne(teraz si nespomeniem, ktorý smer mal starý a ktorý nový)
3. ktorási zastávka, možno aj viac, na hradskej medzi Toryskou a kostolom.
Dispecer
https://imhd.sk/ba/doc/sk/10102/Hist%C3%B3ria-bratislavskej-MHD-v-rokoch-2010-a%C5%BE-2015
"(...) Zároveň všetky autobusy týchto dvoch vozovní obdržali 5-miestne evidenčné čísla tak, že k pôvodným číslam sa pridala 5. číslica určujúca vozovňu, 1 - Trnávka, 2 - Jurajov dvor. (...)" (Pozn. Podľa starších správ o zaradení nových vozidiel tu na imhd.sk boli 3 - Krasňany a 4 - Petržalka.)
Toto číslovanie podľa všetkého sa používa naďalej, avšak už nie pri evidenčných číslach vozidiel (z používania 1., príp. 5. cifry na identifikáciu príslušnosti k vozovni sa ustúpilo v 2019 - viď https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/K%C4%BAbov%C3%A9-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zara%C4%8Fuj%C3%BA-do-prem%C3%A1vky).