Keď sa tu zase pripomenuli označníky, prečo na niektorých zastávkach na jednom stanovišti nechal DPB starý označník a na druhom je už osadený nový? Nemyslím tým teraz stanovištia typu nočná Pod stanicou na Šancovej smer HLST, ale za posledný štvrťrok som postrehol minimálne tieto dvojice:
1. Hroboňova smer mesto vynovená zastávka aj s obstojným prístreškom, el. tabuľou a novým označníkom vs. smer Patrónka starý označník, pôvodný stav a jediný úkryt pred dažďom poskytuje podstavec bilboardu a sedenie zabezpečuje jedna doska cca. 0,3*3 m; tá asi najviac bije do očí.
2. Pračanská na ul. Pri mlyne(teraz si nespomeniem, ktorý smer mal starý a ktorý nový)
3. ktorási zastávka, možno aj viac, na hradskej medzi Toryskou a kostolom.
1. Hroboňova smer mesto vynovená zastávka aj s obstojným prístreškom, el. tabuľou a novým označníkom vs. smer Patrónka starý označník, pôvodný stav a jediný úkryt pred dažďom poskytuje podstavec bilboardu a sedenie zabezpečuje jedna doska cca. 0,3*3 m; tá asi najviac bije do očí.
2. Pračanská na ul. Pri mlyne(teraz si nespomeniem, ktorý smer mal starý a ktorý nový)
3. ktorási zastávka, možno aj viac, na hradskej medzi Toryskou a kostolom.
si
#244392 - technicky by si musel mat v meniarni v jednosmernom okruhu zas nejaky menic, ktory by pri prekroceni stanoveneho napatia (= pri prebytku vykonu v obvode) na zaklade parametrov odoberal nadbytocny vykon a zmenil ho na striedave (a to uz potom pripojit ci uz na primar (nevyhodou je potrebne vysoke napatie) alebo sekundar trafa (nevyhodou je nizsia ucinnost) v meniarni; a toto predpokladam ze vzhladom na ceny menicov a ocakavatelnu "usporu" je asi nezaujimave....