"Rozšírené tak má byť nástupisko pre cestujúcich na zastávke ZOO smer Patrónka a zabudovaný bude prístrešok a zriadená bude nika pre zastavovanie na úkor jazdných pruhov."
Spravne tomu rozumiem, ze tam spravia 1 jazdny pruh za krizovatkou smer Patronka? Ak ano tomuto mestu nie je pomoci.
Však a nie je to tak, že výbzroj si pri rekuperácii meria napätie v troleji a pokiaľ prekročí nejakú stanovenú hodnotu, ktorá by asi bola mimo rozpätia bezpečnej prevádzky ostatných vozidiel, tak sa rekuperácia vypne? Na to, aby mohli rekuperovanú energiu použiť iné vozidla v úseku, nemusí byť na strane meniarne upravené asi nič nijako. Iná vec je, či to meniareň vie vyrovnávať naprieč úsekmi, a prípadne vracať do siete (čo môže byť problém nielen technický, ale aj zmluvný)...
Takze budeme mat 70+150+100 (320) klbakov? Plus 80 novych 12m SORov plus dalsich 400-450 sucasne prevadzkovanych vozidiel kde vyradia max. polovicu a budeme na cca 600-700 vozidiel
Su vobec kapacity v sucasnych vozovniach na tolko extra vozidiel? Ci planuju postavit konecne novu vozovnu v zapadnej casti BA?
Ale nerozumiem ešte:
1. Skratka „DP“ je skratka pre Dopravný podnik alebo pre niečo iné?
2. Ako označím vozovňu, z ktorej sú vypravované napr. autobusy aj trolejbusy (Vozovňa Trnávka)? DPAT?
3. Akým spôsobom sa dá zistiť, kolkatej prevádzky je daná vozovňa (Vozovňa Petržalka by mala byť 4. prevádzky)?
Zdravím, vedel by mi prosím niekto vysvetliť, čo znamenajú tieto písmená (predpokladám, že „A“, „E“ a „T“ sú druhy vozidiel) a aký to má systém značenia, popr. či je to aktuálne?
Arrivaderci
"Rozšírené tak má byť nástupisko pre cestujúcich na zastávke ZOO smer Patrónka a zabudovaný bude prístrešok a zriadená bude nika pre zastavovanie na úkor jazdných pruhov."
Spravne tomu rozumiem, ze tam spravia 1 jazdny pruh za krizovatkou smer Patronka? Ak ano tomuto mestu nie je pomoci.