Pred zastavením áno, ale až v obvode zastávky (tam ide čisto o technické riešenie kedy sa vyhlasuje podľa GPS, nie podľa dverí). V Bratislave sa hlási už pred zastávkou v stanovenej vzdialenosti.
S kombinovaním čoho si sa ešte nestretol? Že názov zastávky sa hlási dvakrát a súčasne ten druhý raz je ešte pred zastavením v samotnej zastávke?
Minimálne na Slovensku je to najviac rozšírený model (Nitra, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Košice) a určite to registrujem aj z miest v iných štátoch strednej Európy.
V strednej Európe je zvykom spravidla hlásiť nasledujúcu zastávku po odchode z predchádzajúcej a potom znovu po zastavení v zastávke.
V západnej Európe sa skôr aplikuje model kedy sa zastávka vyhlasuje len raz, nejakú vzdialenosť pred jej polohou. Najbližšie ku nám sa s tým stretneš asi vo Viedni.
Samozrejme neplatí to univerzálne. Bratislava každopádne kombinuje tieto dva modely, s čím som sa ešte nestretol.
Hlavne nechápem načo to menili na štýl Prahy. Lepšie bolo keď to oznámilo až po zastavení a otvorení dverí (ak je človek zahladený do mobilu alebo počúva hudbu môže to prepočuť počas jazdy). Alebo kľudne to mohli naviazať na tlačidlo “stop”, kde by to hlásilo dopredu ak by nikto nestlačil dopyt včas (ak by išlo o strach čo ak bude všetko na znamenie)
Z pár mojich ciest linkou 9 mám skúsenosť, že Vysoká sa ohlasuje až v križovatke. Čiže aj keď sme stáli na Kollárku, hlásenie zaznelo až keď sme sa pohli.
To nové hlásenie zastávok je úžasné. Najviac sa mi páči keď stojíš v zápche a hlásenie síce hrá, ale musíš počkať ďalšíe 2-3 minúty kým sa konečne na tú zastávku dostaneš
Možno by sa to malo trochu upraviť, napr že by to hlásilo keď vozidlo vchádza do zastávky a nie ešte pred križovatkou (STU smer centrum na linke 1, Vysoká smer centrum, Šafárikovo námestie smer centrum). A kým sa v tých hláseniach hrabú tak rovno prerobiť tie anglické hlásenia, tie sú fakt strašne
Pokiaľ viem, tak ulica Jozefa Nagya v úseku Ametystová a Hydinárska (tu je aj záliv) ešte nestojí. Stojí len časť pred Lidlom, kde je aj zastávka, a preto asi bude v tom zozname.
Obyvatelia nie sú proti predĺženiu linky 67, sú proti aby premávala po Družobnej.
Ako to dopadlo, to už neviem.
Áno, cesta Akad. maliara Jozefa Nagya ešte nie je vybudovaná ale iná infraštruktúra tam je a autobus môže po nej zatiaľ premávať. Aj to tam testovali s Ivecom.
Dosť nedokonalý hviezdičkovač. Pripomína mi to začiatok hviezdičkovania v diskusiách istého denníka, kde vyhviezdičkovali aj slová ako "skrachuje" alebo "sekunda".
Nebude to tým, že v rámci Nesta developer myslel aj na iné módy dopravy a vybudoval k MHD aj infraštruktúru? Zároveň, čo som počul bol od časti obyvateľov Pod.Brány odpor k predĺženiu 67, nakoľko nechceli, aby im autobus premával priamo pod nosom. Ale je to JPP info.
a kedze mesto ako obvykle objednane dopravne vykony nenavysi a predpokladam ze predlzenie si neobjednava a neplati ani obecMC Podunajske Biskupice, tak mozme spekulovat co sa na ukor tohoto zase bude redukovat....
dopravna politka mesta v praxi...
Nebol by som si tak istý, výrokom predvolebný ťah! Autobus do Podunajskej brány mal premávať už v roku 2021.
NESTO ešte nestojí ale autobus tam už premáva ale Podunajská brána stojí, autobus nepremáva. Kde je teda predvolebný ťah?!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej
Možno by sa to malo trochu upraviť, napr že by to hlásilo keď vozidlo vchádza do zastávky a nie ešte pred križovatkou (STU smer centrum na linke 1, Vysoká smer centrum, Šafárikovo námestie smer centrum). A kým sa v tých hláseniach hrabú tak rovno prerobiť tie anglické hlásenia, tie sú fakt strašne