Spectre: No neviem možno papierovo, ale Ik412 má sedadlá blbo vyriešené. Medzi 2. a 3. dvermi 2+2 a medzi 1 a druhými dvermi 2+1. V priestore na kočíky 4 sedadlá. Okrem iného motor mu zaberá veľa miesta, ale to aj CB.
Ik412 má síce napísanú kapacitu 104 ľudí ale pochybujem o tom. CB má napísané 99.
Ik412 má síce napísanú kapacitu 104 ľudí ale pochybujem o tom. CB má napísané 99.
J
Asi by bolo treba zistiť aká bude dopravná situácia po dobudovaní dialničných ťahov na území mesta a mosta Košická. Ktoré úseky budú problemtaické etc. Inak nápad so zrušením L34 nie je zlý, hlavne keď sa pozreme na nový interval L83. A keď je jedna linka lahšie sa tie intervali dodržujú. A pre smer Račko by mali možnosť prestupu na L204, L209, L63, L21.
Vlastne aj tak nás čaká veľká zmena linkového vedenia po otvorení mosta. Najskôr by som čakal, že sa to bude týkať práve L84.
Ale napadlo ma o tej nevyťaženosti L21 medzi Hl. stanica a ASMN. Pripravuje rozdelenie L21 na dve linky pričom jedna bude jazdiť od VW, nazvyme ju L21 a druhá zo sídliska, nazvyme ju L121, tak tá L21 by mohla byť VW- ASMN a L121 by mohla byť Sídlisko DNV - Hl. stnica. Respektíve L21 VW-Hl. stanice a L121 Sídlisko DNV-ASMN. No tu sa mi skôr pozdáva prvý prípad.
V mojom príspevku #24299 je veta, že: "Ich NP vozy radšej nie, sú málo kapacitné" pričom som predtým hovoril o CB a Ikarusoch. Samozrejme málo kapacitnými som myslel Ik412.