Alebo tak, že L7 by chodila naopak a L11 by sa presmerovala na Poštvovú a L13 by nemusela byť. Za hodinu by sa obojmesrne ušetrilo na L1 asi 35 Km, keď zobereme predĺženie L11 tak by to mohlo byť min. 25km za hodinu od 5 do 20 čo je 110tis. km ak by som rátal iba pracovné dni a čas od 5 do 20.
Zlahšili by sa tiež dojazdy, keďže L1 by mohla všetky večerné odchody končiť na stanici.
No skritizujte ma.
Zlahšili by sa tiež dojazdy, keďže L1 by mohla všetky večerné odchody končiť na stanici.
No skritizujte ma.
Vladimír
Prípadne, aby Petržalčania neliezli do L21 a neprevážali sa dookolo k VW cez po mesta rozdeliť linku nasledovne:
a) dnešná L21 - VW - DNV - Patrónka - Račianske mýto - AS Mlynské Nivy, interval špička ráno 8 min., špička popoludní 10 min., sedlo 20 min., sobota-nedeľa 15 min.
b) nejaká iná linka (čo ja viem 121) - DNV (zo zast. Na hriadkach alebo tak nejak) - Patrónka - Račianske mýto - AS Mlynské Nivy - Most ošická - Kutlíkova - Dolnozemská, interval špička ráno 8 min., špička popoludní 10 min., sedlo 20 min., sobota-nedeľa nepremáva