Reply on: Vladimír #24305:
Prípadne, aby Petržalčania neliezli do L21 a neprevážali sa dookolo k VW cez po mesta rozdeliť linku nasledovne:
a) dnešná L21 - VW - DNV - Patrónka - Račianske mýto - AS Mlynské Nivy, interval špička ráno 8 min., špička popoludní 10 min., sedlo 20 min., sobota-nedeľa 15 min.
b) nejaká iná linka (čo ja viem 121) - DNV (zo zast. Na hriadkach alebo tak nejak) - Patrónka - Račianske mýto - AS Mlynské Nivy - Most ošická - Kutlíkova - Dolnozemská, interval špička ráno 8 min., špička popoludní 10 min., sedlo 20 min., sobota-nedeľa nepremáva
Teraz uz rozumiem 50 percentam isteho chatu
Sarko
V KE sa nitovanie veľmi osvedčilo. Na električkových zastávkových stojanoch dochádzalo k neúmernému rozbíjaniu skiel a veľká "vzduchová bublina" medzi sklom a podkladom. Nepomáhala ani výmena za plexi, tak sa v DP naštvali, všetky tie presklené dvierka poodstráňovali a na podklad sa podložilo tvrdé PVC modrej farby, na to sa naliepajú CP, hneď na to ide plexi a toto celé je v každom rohu prenitované. Keď je pracovník šikovný, tak pri zmene CP sa dokáže pekne trafiť a nerobiť viac dier.