Reply on: Peon #243035:
Vyzerá to ako keby Arriva opakovala chyby po Slovak Lines: V tom červenom SOR-e bolo takmer nepočuteľné tiché hlásenie zastávok. Dokonca podľa mňa zmena k horšiemu: Sedadlá (neviem či všetky) nemajú taký ten držiak v sebe, teda mohol som sa chytiť iba priamo sedadla predo mnou..
A vlastne aký majú reálny prínos tie multifunkčné označovače pri 1. dverách v busoch Arriva Mobility Solutions? V bielej Karose (cesta v rámci BA smer ASMN) som klikol na "INFO" a priložil BČK a vodič ma hneď poučil ukázaním na strojček "Pane, tuto sa dáva kartička".
A každý nastupoval prednými dverami a prikladal BČK. Rozdiel oproti minulosti (SL) je iba že na takúto cestu strojček netlačí papier - asi mali všetci BČK s predplatenými zónami 100+101. Ešteže nikto nenastúpil cez 2. dvere, mohol by z toho byť zbytočný konflikt s vodičom aj napriek zmene organizácie nástupu a výstupu cestujúcich https://www.idsbk.sk/zmeny-region/
A podarilo sa už niekomu zistiť čo je to za reklamu na displeji vpravo? Nebolo by lepšie tam dať nejaké informácie súvisiace s IDS BK alebo aj reklamu z ktorej sa dá pochopiť to aká vec / služba je v tej reklame ponúkaná? https://imhd.sk/ba/galeria-media/6286/Iveco-Crossway-LE-12M/270094/Dva-úplne-rozdielne-časy-v-jednom-autobuse?ref=ba%2Fgaleria%2F6286%2FIveco-Crossway-LE-12M
A musí byť (po technickej stránke) celý čas jazdy ten displej rozdelený na polovicu? Teda nemohla by sa nasledujúca trasa vozidla zobrazovať niekedy aj cez celý displej?
Tak ako pozerám na Ubiane, BČK stojí 4,50 € (v DPB 4,30 €) a doručenie poštou je za 2,50 € (z DPB 2,20 €).
Peon
Cenu doručenia poštou u Slovak Lines si nepamätám.