Reply on: Joyki #242358:
ZSSK sa asi inšpirovala v Arrive, dnešná trať 131 (S70) vyzerá napr. takto: Smer BA - DS od 8:03 do 12:03 štvorhodinová diera:
- 9:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
- 10:03 z BA smer DS/KN nejde, lebo odrieknutý
- 11:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
Smer DS - BA od 12:53 do 16:53 štvorhodinová diera:
13:53 z DS smer BA nejde, lebo víkendový GVD
14:53 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
15:51 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
A "najlepšia" je päťhodinová diera ráno medzi KN a DS:
od 4:22 do 9:42 nejde nič...
Včera bolo tých výpadkov ešte viac, vrátane posledných spojov, ale aspoň bola snaha niektoré vlaky nahradiť NAD, hoci použiteľnosť takejto náhodnej NAD je diskutabilná.
Dôvod je ževraj veľké množstvo rušňovodičov na PN kvôli COVIDu.
Každopádne operatívne riadenie je katastrofa... To nikoho nenapadlo vyjazdiť s tým personálom, ktorý ešte zostal všetky vlaky na nejakom úseku, a na zostávajúcom všetky vlaky nahradiť NAD? Či to by bolo priveľa roboty s prerábaním obehov?
A čo na to ministerstvo dopravy? Prečo už nepadajú v ZSSK hlavy? Asi by som veľa chcel

Viko
Lebo áno, rozprávanie o tom, koľko si bolo treba odkrútiť na S5T pred prechodom na kamión sú pekné, ale realita v kontexte večného nedostatku vodičov nebývala taká ružová. Napríklad v bratislavskom ČSAD zvykli brigádovať chalani, ktorí si C-čko spravili na vojne, odvtedy náklaďák ani raz nevideli, a rovno ich poslali zaskakovať na cisterny a podobné veļké stroje vyžadujúce kus praxe a kumštu. Prečo to dnes, pri lepšej úrovni techniky a výučby má byť zrazu problém?