ak si dobre pamatas, tak zmeny ktore vyustili do skratenia linky 120 boli preberane uz pred 1.5 rokom a vtedy sa nehovorilo nic o skrateni 120ky tak ako ju skratili, len sa hovorilo o jej otacani na Hl. stanici. a skratenie 74 vtedy malo byt kompenzovane predlzenim 24ky. aky gulas si uz z toho DP spravil je vidno, ale to skor bolo tym, ze 74 je spoj ktory si neda slovnaft. A zmeny co som daval posledne sa nezrealizovali ani jedna a neviem ci si ich videl, ale tykali sa vsetky len liniek konciacich bna dolnych honoch a okoli... a co sa tyka 74 ako prepoja cez Racianske myto, dovolim si tvrdit ze jej zrusenim by to tam niak kriticky nezahustilo obsadenost spojov (je tam subeh od stanice az po bajkalsku s 2 trolejbusmi a 2 ci troma autobusovymi spojmi... 74 mozno chodi narvata v spicke (to naozaj neviem) ale aj tak ked si pozries kde sa ten spoj zacne neak solidnejsie naplnat, tak je to niekde mozno jednu zastavku pred bajkalskou a tak ak xces posilnit jeden spoj (napriklad tu 21ku o ktorej sa tu diskutovalo) tak MUSIS niekde zas nieco zrusit/zredukovat a podobne. Bohuzial, ale dnes to tak je a ak chces mat aspon malu realnu nadej na akceptovanie zmien...
a vozili ludi na prestupnu stanicu Patronka, takze aspon potial ludia cestovali ako ludia. Teraz sa na Patronku nie je ako dostat. Kto bude cestovat nejakou 204kou (interval 15 min.) a prestupovat na 83 (15 min vecer)? Nikto. Kazdy radsej caka na 21ku. Podla mna je na hlavu padnute, aby z jednej mestskej casti s relativne velkym sidliskom chodil priamy spoj do mesta raz za 20 min.! Mestska cast si vydupala zastavovanie na Mokrohajskej, tak preco si radsej nevydupe 15 min. intervaly?
kockac