Si: Tebou navrhnute zmeny by boli akceptovatelne, keby nasu MHD prevadzkoval sukromnik s jedinym cielom zisku. On by potom rozmyslal ako TY, a isiel by na linkove vedenie systemom : linka naplnena pod 50 percent = zrusit!. ALE!!!!!!!!!!1 V skutocnosti to tak nie je a nasu milovanu MHD prevadzkuje DPB a. s. - neziskova organizacia, ktora nema jediny resp. hlavny ciel zisk a efektivnu naplnenost spojov, ale predovsetkym musi mysliet na SOCIALNU DOPRAVU = menej naplnene ale zato pomerne casto premavajuce spoje aj do neproduktivnych mestskych casti. Alebo ina SOCIALNA DOPRAVA: Preprava zamestnancov do Vlcieho Hrdla = SLOVNAFT (nasa74) je potrebna najma na vymeny zmien ale takisto potrebuju Slovnaftaci dopravu po cely den aj cez vikend. Tychto ludi je sice paar, ale predsa. A preto je vysledny efekt taky aky je - napr. cez vikend - cca 10 ludi/spoj.( myslim na 74). Takze asi tak.
a vozili ludi na prestupnu stanicu Patronka, takze aspon potial ludia cestovali ako ludia. Teraz sa na Patronku nie je ako dostat. Kto bude cestovat nejakou 204kou (interval 15 min.) a prestupovat na 83 (15 min vecer)? Nikto. Kazdy radsej caka na 21ku. Podla mna je na hlavu padnute, aby z jednej mestskej casti s relativne velkym sidliskom chodil priamy spoj do mesta raz za 20 min.! Mestska cast si vydupala zastavovanie na Mokrohajskej, tak preco si radsej nevydupe 15 min. intervaly?
dietatko