ak si dobre pamatas, tak zmeny ktore vyustili do skratenia linky 120 boli preberane uz pred 1.5 rokom a vtedy sa nehovorilo nic o skrateni 120ky tak ako ju skratili, len sa hovorilo o jej otacani na Hl. stanici. a skratenie 74 vtedy malo byt kompenzovane predlzenim 24ky. aky gulas si uz z toho DP spravil je vidno, ale to skor bolo tym, ze 74 je spoj ktory si neda slovnaft. A zmeny co som daval posledne sa nezrealizovali ani jedna a neviem ci si ich videl, ale tykali sa vsetky len liniek konciacich bna dolnych honoch a okoli... a co sa tyka 74 ako prepoja cez Racianske myto, dovolim si tvrdit ze jej zrusenim by to tam niak kriticky nezahustilo obsadenost spojov (je tam subeh od stanice az po bajkalsku s 2 trolejbusmi a 2 ci troma autobusovymi spojmi... 74 mozno chodi narvata v spicke (to naozaj neviem) ale aj tak ked si pozries kde sa ten spoj zacne neak solidnejsie naplnat, tak je to niekde mozno jednu zastavku pred bajkalskou a tak ak xces posilnit jeden spoj (napriklad tu 21ku o ktorej sa tu diskutovalo) tak MUSIS niekde zas nieco zrusit/zredukovat a podobne. Bohuzial, ale dnes to tak je a ak chces mat aspon malu realnu nadej na akceptovanie zmien...
a vozili ludi na prestupnu stanicu Patronka, takze aspon potial ludia cestovali ako ludia. Teraz sa na Patronku nie je ako dostat. Kto bude cestovat nejakou 204kou (interval 15 min.) a prestupovat na 83 (15 min vecer)? Nikto. Kazdy radsej caka na 21ku. Podla mna je na hlavu padnute, aby z jednej mestskej casti s relativne velkym sidliskom chodil priamy spoj do mesta raz za 20 min.! Mestska cast si vydupala zastavovanie na Mokrohajskej, tak preco si radsej nevydupe 15 min. intervaly?
dietatko
21 je plna prave preto ze kazdy nou ide aby usetril co i len minutku...
hmm, kam sa setci tak ponahlaju ?????