Reply on: Valec #241380:
Neviem, akú kapacitu požaduje objednávateľ, ale je fakt, že očividne mu to je jedno. Za čias RJSK bolo narvané sólo Desiro v špičke absolútnym štandardom, teraz za čias ZSSK je to o niečo lepšie, ale narvaná 840 v špičke tiež nie je výnimka. Preto hovorím, že vozidlo s kapacitou Desira nemá na tejto trati čo hľadať. Tá trať nemá bohvieakú kapacitu, preto sa to musí kompenzovať kapacitnejšími súpravami.
Je predsalen rozdiel medzi kostolom a malou časťou priemyselného objektu s funkcionalistickou fasádou.
zakaznik
Z pohľadu pamiatkovej hodnoty, aký má vplyv výrez / tunel pre dve koľaje v administratívnej časti?
Ale tak je to vec pražanov, ak si cenia kus fasády viac, než 30 sekúnd / spoj až do konca sveta, tak ďakujem pekne.